افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز / با این کار پوستی نرم و مخملی خواهید داشت

  • کد خبر : 269362
بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز / با این کار پوستی نرم و مخملی خواهید داشت

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه آرایش در بین خانم ها به یک عادت تبدیل شده و برای خیلی ها به یک عادت روزمره تبدیل شده است، اما در این بین برای بسیاری از افراد تبدیل به اعتیاد می شود تا جایی که حتی بدون آرایش هم بیرون نمی روند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه آرایش در بین خانم ها به یک عادت تبدیل شده و برای خیلی ها به یک عادت روزمره تبدیل شده است، اما در این بین برای بسیاری از افراد تبدیل به اعتیاد می شود تا جایی که حتی بدون آرایش هم بیرون نمی روند که واقعا خوب است. ، چون این افراد کم کم اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و زیاده روی در هیچ کاری جالب نیست، مثلاً تا زمانی که آرایش شیک برای دانشگاه است، چرا باید برای این فضا آرایش غلیظ داشته باشید که دید نو نیز از آن محافظت می کرد. به نظر شما آدم مصنوعی است که ظاهرش را آنطور که باید و شاید قبول ندارد!

بنابراین، آرایش را می توان برای افزایش زیبایی و پوشاندن عیوب صورت شما مناسب دانست، نه آرایشی که شما را به کلی تغییر دهد و شما را به فردی متفاوت تبدیل کند. ضمنا اینکه کیفیت داره مثلا اگه میخوای از آفتاب محافظت کنی بهترین روشن کننده رو انتخاب کن و. ضد آفتاب های مرطوب کننده، به طوری که علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب، آن را نیز آبرسانی کنید. بنابراین، ده مورد برتر را برای خود دریافت کنید. حال در این مقاله می خواهیم تعدادی از بهترین کرم پودرها را برای پوست های چرب با منافذ بزرگ به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

کرم پودر مات شیگلام

می توان در طول روز از کرم پودر بیش از حد استفاده کرد و آن را در چند لایه پخش کرد که باعث تیره شدن رنگ کرم روی صورت می شود اما این محصول شیگلم به دلیل قابلیت ساخت روی بیشتر قابل استفاده است. این قابلیت را دارد که رنگدانه را بدون کندن یا ایجاد ظاهری شبیه به صورت افزایش دهد. این کرم پودر فوق العاده با فرمولاسیون خود می تواند چربی پوست شما را کنترل کرده و از مسدود شدن منافذ پوست و بروز مشکلاتی مانند جوش های سر سیاه و براق شدن پوست جلوگیری کند. به همین دلیل یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب به حساب می آید. به راحتی می توانید روزانه و در مهمانی های خود از آن استفاده کنید.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز

کرم پودر مات Four Over 52 Photo

کرم پودر دیگری که برای پوست های چرب با منافذ باز و جوش های سرسیاه بسیار مناسب است کرم پودر مات برند چینی Four Over 52 است که ساخت کشور ایتالیا می باشد. این کرم قادر است برای مدت طولانی در طول روز بدون تغییر در رنگ آن روی پوست شما بماند. رنگدانه بالا و رنگدانه های قوی آن لک ها و لک های صورت را اصلاح و پوشانده و پایه ای عالی برای آرایش شما ایجاد می کند. از دیگر مزایای این محصول تست و تایید آن توسط متخصصین پوست می باشد. این کرم پودر برای هر رنگ پوستی مناسب است زیرا دارای طیف وسیعی از رنگ ها مانند زیتونی، بژ و … می باشد. با استفاده از این محصول می توانید یک زیرسازی مایع نرم و مخملی ایجاد کنید که پوست شما را تا حد امکان زیبا جلوه دهد. پس برای خرید و تهیه آن لحظه ای شک نکنید.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز

کرم پودر هدی بیوتی FAUXFILTER

بیایید به سراغ کرم پودر هدی بیوتی برویم که برای انواع پوست مناسب است، اما به دلیل روکش مات آن گزینه ای عالی برای پوست های چرب و مختلط به حساب می آید. تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست، بنابراین می تواند برای هر رنگ پوستی مناسب باشد. از نقاط قوت این کرم پودر می توان به ساختار آبکی آن، بافت سبک آن که پس از چند ساعت ساییده یا پوسته پوسته نمی شود، به ماسک برنمی گردد و ثبات رنگ آن را می توان نام برد. به همین دلیل جای تعجب نیست که بسیاری از افراد مشهور از این کرم پودر استفاده می کنند.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با منافذ باز

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.