افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

شهید رئیسی نیروی اجماع جریان های سیاسی بود

  • کد خبر : 269337
شهید رئیسی نیروی اجماع جریان های سیاسی بود

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای امروز (10 اردیبهشت) در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: منا المؤمنین رجال صدقوا ما احداء الله فمنهم من قاضی نهابه و منهوم. دقیقه صبر کنید و ببینید معراج ملکوتی حضرت آیت الله رئیسی خادم الرضا (ع) در این روز مهم و با شکوه، در روز […]

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای امروز (10 اردیبهشت) در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: منا المؤمنین رجال صدقوا ما احداء الله فمنهم من قاضی نهابه و منهوم. دقیقه صبر کنید و ببینید معراج ملکوتی حضرت آیت الله رئیسی خادم الرضا (ع) در این روز مهم و با شکوه، در روز میلاد حضرت ثمین الحجج (ع) و یارانش آیت الله آل هاشم وزیر محترم امور خارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی، خلبانان و پاسداران عزیز، در محضر حضرت بقیع الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، این مصیبت وارده را به مردم عزیز و خانواده های محترم موزا تسلیت عرض می نمایم. و امیدواریم انشاءالله این ارواح پاک و واقعی در کنار پیامبران بزرگوار و اولیای الهی و شهدای کربلا باشند.

رئیس قوه قضاییه گفت: امیدواریم همانطور که لطف خداوند متعال همواره شامل حال این ملت، کشور و مردم بوده است، در رابطه با این ضایعه بزرگ و این عروج، خداوند بهترین را برای این کشور رقم بزند. و مردم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: رئیسی به جز مدت کوتاهی، عمدتاً در مراجع مختلف و مراکز قضایی قبل از ریاست جمهوری حضور داشت و در سال های اخیر به نیرویی قابل اعتماد در بین جریان های مختلف تبدیل شده بود. انشاالله با انبیا و اولیاء و شهدا دیدار خواهند کرد و خداوند به ما توفیق دهد که خستگی ناپذیر و خالصانه در جهت پیشبرد امور کشور پیش برویم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای در ادامه تاکید کرد: ضابطان و مسئولان ذیصلاح قضایی باید در جلسات شوراهای عالی و شورای امنیت کشور و سایر شوراها و جلسات مربوطه حضور فعال و مستمر داشته باشند و با مسئولان ذیصلاح همکاری مجدانه برقرار کنند. . و نهادهای کشور از نظر تقویت آموزش های امنیتی. قطعا تمامی امور کشور سابق کمافی با زور و درایت انجام خواهد شد و مسئولان بیش از پیش به این امر توجه خواهند کرد.

در ادامه جلسه امروز رئیس قوه قضائیه با اشاره به تصویب طرح «الزام ثبت رسمی اسناد ملکی» در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگرچه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مهلت یک ساله برای ایجاد زیرساخت ها و سامانه های مرتبط با اجرای قانون.» ثبت رسمی اسناد ملکی الزامی است، اما تاکید من این است که این امر باید در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت قانونی انجام شود.

رئیس قوه قضائیه افزود: معاونت حقوقی قوه قضاییه نیز اساسنامه مربوط به قانون «الزام به ثبت رسمی اسناد غیرمنقول» را در اسرع وقت نهایی کند.

رئیس قوه قضائیه در پاسخ به گزارش رئیس مرکز اطلاعات و حراست قوه قضائیه مبنی بر دستگیری باندهای جاعل اسناد در چند استان کشور گفت: اخیراً در سفر به یاسوج حضور داشتم. جلسه بازجویی از یکی از باندهای جعل اسناد و بررسی پرونده مربوطه و ترفندهای این باند، لازم به ذکر است که این اسناد جعلی مشکلات اساسی ایجاد می کند و با فروش زمین و املاک مربوط، این مشکلات عمده نیز تغییر می کند. و حتی با ابطال این اسناد و مدارک جعلی، مشکلاتی برای خریدار ملک یا زمین وجود دارد. قوه قضائیه ابتدا در خصوص اسناد جعلی اقدامات پیشگیرانه و ارائه اطلاعات صحیح و کامل به مردم و همچنین اقدامات پیشگیرانه با اعضای باندهای جعل اسناد انجام دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.