افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

محکومیت کاپیتان پرسپولیس تایید شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 269266
محکومیت کاپیتان پرسپولیس تایید شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آخرین تصمیمات خود را درباره برخی پرونده ها اعلام کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف احکامی در این خصوص صادر کرد که به شرح زیر است: * با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه حکم صادره برای […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آخرین تصمیمات خود را درباره برخی پرونده ها اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف احکامی در این خصوص صادر کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه حکم صادره برای باشگاه تراکتورسازی تبریز باید به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران دو میلیارد ریال جریمه نقدی بپردازد. در موارد متعدد. و نقض اصول عمومی در توسعه بازی فوتبال دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و دوم سری مسابقات لیگ دسته اول کشور با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله ادله پخش شده است. . در رأی صادره اعتراض و اعتراض مؤثری که به درخواست معترض لطمه وارد کند اجرا نشده است. بر اساس ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با وجود رد درخواست تجدیدنظر، سند صادره تایید و اعلام می شود. رای داده شده نهایی است.

* با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه آقای امید عالیشاه به مدت شش ماه یک جلسه محروم و به دلیل انتشار دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است. . اکاذیب اعم از محتوای مصاحبه و با توجه به محتوای پرونده و ادله مندرج در رای صادره علیه داور بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان، اعتراض و اعتراض مؤثری که به بیانیه دادگاه لطمه وارد کند، وارد نشده است. معترض . ، وفق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض. حکم صادره تایید و ابلاغ می شود. رای داده شده نهایی است.

* در خصوص درخواست تجدیدنظر میلاد فندر، مدیر مطبوعاتی تیم هوادار به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن، رای مذکور به دلیل تخلف از اصول عمومی در این مسابقه به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است. بین دو تیم فولاد خوزستان – هوادار از سری مسابقات لیگ برتر هفته بیست و دوم کشور، با توجه به مجموع پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و ایراد مؤثری که به درخواست اعتراض خدشه وارد کند، وارد شد. به استناد ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض به دادخواست صادره، تأیید و ابلاغ شد. رای داده شده نهایی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)