افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

روش اثبات شده برای از بین بردن لکه روغن از روی لباس/ از روغنی شدن لباس هایتان در هنگام آشپزی نترسید

  • کد خبر : 269185
روش اثبات شده برای از بین بردن لکه روغن از روی لباس/ از روغنی شدن لباس هایتان در هنگام آشپزی نترسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما دوست داریم کارهای خانه را خیلی سریع انجام دهیم، بنابراین برای این کار باید در زمینه انجام کارهای مختلف مهارت داشته باشیم و مهارت را می توان با دانش و تمرین به دست آورد، البته اگر می خواهید فردی حرفه ای باشید. برای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما دوست داریم کارهای خانه را خیلی سریع انجام دهیم، بنابراین برای این کار باید در زمینه انجام کارهای مختلف مهارت داشته باشیم و مهارت را می توان با دانش و تمرین به دست آورد، البته اگر می خواهید فردی حرفه ای باشید. برای انجام حتی کوچکترین کارها باید روش های به روز را بلد باشید، مثلا در مورد تخم مرغ آب پز که کار بسیار ساده ای است، باید ترفند نشکن تخم مرغ را بلد باشید. ، به طوری که وقتی این را اجرا می کنید تخم مرغ های شما نرم و سالم می شود. به این دلیل است که گاهی اوقات تخم مرغ را می بینید که می شکند و بعد وقتی می خواهید پوست آن را بگیرید می بینید که آب داخل آن رفته و به چیزی تبدیل شده است.

بنابراین یک راه میانه وجود دارد: ترفندها اطلاعات لازم را به شما می دهند و سپس با چندین بار اجرای آنها مهارت را به دست می آورید و به یک متخصص تبدیل می شوید، به عنوان مثال، برای بسیاری از تازه عروسان این در واقع درست است. شستن پتو سخت است، اگرچه آنها بهترین راه شستن پتو را در خانه می دانند، اما خودشان هم می توانند این کار را انجام دهند که انگار آب می نوشند. برای افزایش هر چه بیشتر آگاهی شما می خواهیم ترفند جدیدی را به شما بگوییم که این است. برای از بین بردن لکه های روغن از روی لباس پس با ما همراه باشید تا این ترفند را یاد بگیرید.

ترفند پاک کردن لکه روغن از روی لباس با پودر بچه

یکی از راه هایی که می توانید از آن برای از بین بردن لکه های روغن و چربی از روی لباس استفاده کنید، استفاده از پودر بچه است. برای این کار ابتدا باید روغن اضافی و چربی را با دستمال کاغذی بردارید و تا جایی که امکان دارد روغن را پاک کنید و سپس بریزید. مقدار زیادی پودر بچه را روی لکه روغن بمالید و بگذارید یک ربع بماند تا اثر کند پس از این مدت پودر را با قاشق یا حوله کاغذی بردارید. به بقیه لباس ها دست نزنید.

حالا مقداری مایع ظرفشویی و آب را در ظرفی بریزید و آن را مخلوط کنید تا کف کند و سپس با وسیله ای مانند مسواک شروع کنید و اجازه دهید لباس ها در هوا خشک شوند.

لکه های روغن را از روی لباس پاک کنید

ترفند از بین بردن لکه های روغن با سرکه

سرکه یک پاک کننده طبیعی است که در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند کارهای خانه را از جهات مختلف آسان کند و یکی از کاربردهای آن پاک کردن لکه های روغن از روی لباس است. برای این کار کافی است در ابتدای کار کمی سرکه و آب را به نسبت یک به دو مخلوط کنید و سپس روی لکه روغن ایجاد شده روی لباس بریزید و لباس را با این محلول بمالید و کمی صبر کنید. اجازه دهید محلول اثر کند و سپس سرکه را از روی لباس بشویید و حالا دوباره آن طرف را با مواد شوینده مانند صابون یا شامپو بشویید و بعد از آبکشی لباس را در معرض هوا قرار دهید تا خشک شود.

لکه های روغن را از روی لباس پاک کنید

ترفند از بین بردن لکه های روغن با جوش شیرین

برای از بین بردن لکه روغن از روی لباس با استفاده از جوش شیرین باید مراقب باشید که لکه روغن قدیمی نباشد و در واقع نباید کاملا خشک شود تا بتوانید با استفاده از این ماده آن را پاک کنید. باید کمی جوش شیرین بریزید. جوش شیرین را روی لکه قرار دهید و به آن زمان دهید تا اثر کند. اگر می خواهید از این روش برای لکه های قدیمی استفاده کنید، باید مقداری مایع ظرفشویی را با جوش شیرین مخلوط کنید و بگذارید ده تا پانزده دقیقه بماند. چند دقیقه آن را با مسواک مسواک بزنید و این مراحل را تکرار کنید تا لکه روشن شود و سپس لباس ها را بشویید و در جای مناسب آویزان کنید تا خشک شوند.

لکه های روغن را از روی لباس پاک کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.