افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

شهربازی سرزمین شادی قم چه امکاناتی دارد؟

  • کد خبر : 269149
شهربازی سرزمین شادی قم چه امکاناتی دارد؟

شهربازی سرزمین شاد قم دارای ماشین آلات سنگین، هیجان انگیز و جذاب در مجموعه، وسایل سرگرمی و هیجان انگیز برای تمامی سنین، موقعیت مجتمع در ورودی اصلی شهر و … می باشد. به گزارش صبح امروز مراسم افتتاحیه رسمی شهربازی شاد بستان فدک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در قم برگزار شد. مراسم افتتاح […]







شهربازی سرزمین شاد قم دارای ماشین آلات سنگین، هیجان انگیز و جذاب در مجموعه، وسایل سرگرمی و هیجان انگیز برای تمامی سنین، موقعیت مجتمع در ورودی اصلی شهر و … می باشد.





به گزارش صبح امروز مراسم افتتاحیه رسمی شهربازی شاد بستان فدک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در قم برگزار شد.

مراسم افتتاح فاز اول شهربازی بوستان شادی فدک با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان، امیر آبادی نماینده مردم قم در شورای اسلامی شهر غریب برگزار شد. ، دادستان استان، حسینی و متقیان، معاون استاندار، سقائیان نژاد، شهردار قم و مهرری، رئیس شورای اسلامی شهر.

اعضای شورای اسلامی شهر، کاویانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاونان، مدیران و روسای سازمان های شهرداری قم، طالبی مدیرکل امور شهری استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند. حاضر در این مراسم

اجرای این پروژه پس از سال ها بلاتکلیفی از سال 1400 در 45000 متر مربع آغاز و با مشارکت بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد ریال اجرا شد.

از اهداف کلان این طرح می توان به توسعه اماکن تفریحی و گردشگری، افزایش سرانه تفریحی و ورزشی، اشتغال مستقیم برای حدود 80 نفر و ایجاد فضای مفرح برای شهروندان اشاره کرد.

همچنین وجود وسایل سنگین، مهیج و جذاب در مجموعه، تهیه وسایل سرگرمی و هیجان انگیز برای تمامی سنین، قرار گرفتن مجموعه در ورودی اصلی شهر قم و جذب زائران و مسافران در محور مواصلاتی 17 استان کشور و وسعت قابل توجه عرصه از ویژگی های بارز این طرح است. می رود.

منبع: ایسنا






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.