افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

اجازه نمی دهیم بازار برنج به هم بخورد ما در کنار مردم و کابینه رئیس جمهور شهید هستیم.

  • کد خبر : 269146
اجازه نمی دهیم بازار برنج به هم بخورد ما در کنار مردم و کابینه رئیس جمهور شهید هستیم.

به گزارش بازار، روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج ایران با صدور پیامی به هیئت مدیره این انجمن تسلیت گفت. در پیام تسلیت انجمن تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان برنج ایران آمده است: شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام […]

به گزارش بازار، روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج ایران با صدور پیامی به هیئت مدیره این انجمن تسلیت گفت.

در پیام تسلیت انجمن تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان برنج ایران آمده است: شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه طبربز، آقای ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و… شهدای سانحه هلی کوپتر را به محضر امام زمان (عج) رساندند، این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنیم.

در ادامه در ادامه این بیانیه آمده است که انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج ایران با حمایت اعضای خود که از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات رسانی به مردم شریف ایران در زمینه صنایع غذایی هستند، طبق دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ایجاد اخلال در امور کشور و بر اساس رهنمودها و برنامه های رئیس جمهور شهید از همه امکانات و توان خود برای تامین برنج مورد نیاز کشور از منابع داخلی و خارجی استفاده خواهند کرد. .

این انجمن به مردم شریف ایران این اطمینان را می دهد که برنج مورد نیاز کشور را تامین و با قیمت مناسب در بازار عرضه می کند و اجازه نمی دهد بازار این محصول متضرر شود.

در بخشی دیگر از پیام آیین انجمن آمده است: اعضای انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج ایران به عنوان عضوی از خانواده اقتصادی کشور در کنار ملت شریف ایران و هیئت دولت شهدا بوده اند. رئیس جمهور همچون گذشته و وظیفه خود می دانند در روزهایی که کشور در غم از دست دادن عزیزانشان سوگوار است، کمک به مدیریت بازار برنج و پرهیز از هرگونه مشکل در این بازار کنند.

***متن پیام انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج ایران به شرح زیر است.

ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

(و مپندارید کسانی که در راه خدا می‌میرند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌دهند).

«مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند».

شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه طبربز، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر شهدای مدافع حرم تصادف از هلیکوپتر پیش امام بردند. این مصیبت وارده را به زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.

انجمن صنفی تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج ایران با حمایت اعضای خود که از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات رسانی به مردم شریف ایران در حوزه صنایع غذایی هستند، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در امور کشور و با رعایت رهنمودها و برنامه های رئیس جمهور شهید خللی وارد نشود. ما از تمام امکانات و توان خود برای تامین برنج مورد نیاز کشور از منابع داخلی و خارجی استفاده خواهیم کرد.

ما به مردم شریف ایران این اطمینان را می دهیم که برنج مورد نیاز کشور را تامین کرده و با قیمت مناسب در بازار عرضه می کنیم و اجازه نمی دهیم بازار این محصول متضرر شود.

اعضای انجمن تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان برنج ایران به‌عنوان اعضای خانواده اقتصادی کشور، همچون گذشته در کنار مردم شریف ایران و کابینه شهید رئیس‌جمهور بوده‌اند و در ایام سوگواری کشور وظیفه خود می‌دانند. از دست دادن عزیزان کمک به مدیریت بازار برنج از بروز مشکل در این بازار جلوگیری می کند.

انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان برنج ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.