افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

بهترین موبایل 10 میلیونی / سامسونگ و شیائومی کدام بهتر است؟

  • کد خبر : 269111
بهترین موبایل 10 میلیونی / سامسونگ و شیائومی کدام بهتر است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: امروزه خرید گوشی بسیار سخت است. به هیچ وجه وقتی گوشی ما حتی کمی هنگ می کند همه دست و پاهایمان می لرزد تا آسیب نبیند و مجبور به خرید مجدد نباشیم. گوشی های هر برندی آنقدر گران هستند که خرید آن برای ما سخت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: امروزه خرید گوشی بسیار سخت است. به هیچ وجه وقتی گوشی ما حتی کمی هنگ می کند همه دست و پاهایمان می لرزد تا آسیب نبیند و مجبور به خرید مجدد نباشیم. گوشی های هر برندی آنقدر گران هستند که خرید آن برای ما سخت است. مارک های زیادی وجود دارد و شما می توانید آنها را در هر رنج قیمتی که می خواهید تهیه کنید. اما بدون شک هر چقدر هم که پول بدهید، می خورید! بنابراین وقتی برای خرید یک گوشی مبلغ کمی را در نظر می گیرید، احتمالا نباید انتظار یک تلفن همراه ایده آل را داشته باشید.

شاید فکر کنید 10 میلیون تومان مبلغ پایینی است که با آن نمی توان یک موبایل ایده آل و با کیفیت خرید! اگرچه سخت در اشتباه هستید و در واقع می توانید گوشی های میان رده ای را با این قیمت انتخاب کنید که نه تنها با کیفیت عالی خود نیازهای شما را برآورده می کنند بلکه با عملکرد خود شما را شگفت زده می کنند. به عنوان مثال صفحه نمایش آنها می تواند ابعاد بزرگ با وضوح بالا داشته باشد و در هنگام کار با آنها تاخیر ایجاد نکند. این در حالی است که دوربین گوشی های میان رده می تواند به 108 مگاپیکسل برسد و کیفیت نسبتا بالایی را نسبت به قیمت خود ارائه دهد. اگر شما هم قصد خرید گوشی را دارید اما 10 میلیون بیشتر ندارید حتما این مطلب را دنبال کنید.

و پیشنهاد عالی ما برای شما: Xiaomi Poco M6 Pro Xiaomi Poco M6 Pro 256/8 گیگابایت با قیمت: 10300000 تومان

گوشی فوق الذکر شیائومی با 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم دارای سیستم عامل داخلی اندروید 13 بوده و کیفیت دوربین اصلی آن نیز بسیار بالاست. اگر از علاقه مندان به عکاسی با دوربین و گیمینگ هستید، کیفیت دوربین اصلی این محصول 64 مگاپیکسل است. این موبایل برند شیائومی دارای دو سیم کارت و دارای ابعاد 161.1 x 74.95 x 7.98 میلی متر می باشد. این مدل گوشی در رنگ های مختلف از جمله آبی، مشکی و بنفش طراحی و تولید شده است که می توانید با توجه به سلیقه و میل خود انتخاب کنید. وضوح صفحه نمایش این دستگاه 1080 در 2400 پیکسل است. FHD+ است و یک صفحه نمایش شفاف برای ما ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به فوکوس خودکار، تثبیت کننده و دیافراگم f/2.2 اشاره کرد که محتوای ویدیویی نسبتا مناسبی تولید می کند.

10 میلیون گوشی موبایل



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.