افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

راه پرافتخار شهید آیت الله رئیسی ادامه دارد

  • کد خبر : 269069
راه پرافتخار شهید آیت الله رئیسی ادامه دارد

به گزارش بازار، در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه، دولت در بیانیه‌ای به شرح زیر است: نام خدای مهربان در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند […]

به گزارش بازار، در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه، دولت در بیانیه‌ای به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که منتظرند و هیچ تغییری در آن نداده اند.

در سالروز ولادت مسعود، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور مردم و عزیز شد. از بهشت

رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه ترقی و پیشرفت کشور جز خدمت به ملت بزرگ ایران کاری از پیش نبرد، به عهد خود وفا کرد و جان خود را فدای ملت کرد.

هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران سانحه مرگبار بالگرد، ورود رئیس جمهور عزیز و خادم و یاران حضرت آیت الله رئیسی و یارانش جناب آقای دکتر حسین امیر عبدالحیان وزیر امور خارجه را تسلیت می گوید. جهادگر روابط خارجی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان، پیشگاه امام عصر (عج) را تسلیت عرض می کنند. آذربایجان شرقی. انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران.

به ملت وفادار، قدرشناس و عزیزمان این اطمینان را می دهیم که راه عزت و خدمت با روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار باوفای رهبران و با استعانت از خداوند متعال ادامه خواهد یافت. با همراهی مردم شریف هیچ نقصی در مدیریت جهادی وجود نخواهد داشت. کشور ایجاد نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.