افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

پیام تسلیت فدراسیون های ورزشی و مردم به مناسبت شهادت رئیس جمهور – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 269037
پیام تسلیت فدراسیون های ورزشی و مردم به مناسبت شهادت رئیس جمهور – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه بالگرد روز یکشنبه در ورزقان به وقوع پیوست. آذریجان به مقام والای شهادت نائل شدند. پس از این اتفاقات فدراسیون های ورزشی پیام های تسلیت صادر کردند. وزارت ورزش و جوانان «حضرت آیت الله رئیس، رئيس جمهور و […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به همراه هیئت همراه در سانحه بالگرد روز یکشنبه در ورزقان به وقوع پیوست. آذریجان به مقام والای شهادت نائل شدند.

پس از این اتفاقات فدراسیون های ورزشی پیام های تسلیت صادر کردند.

وزارت ورزش و جوانان

«حضرت آیت الله رئیس، رئيس جمهور و همکاران خیل شهدای انقلاب اسلامی پیوستند. وزارت ورزش و جوانان این ضایعه را به حضرت ولیعصر (عج) نسبت داد.آه) مقام معظم رهبری و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض می کنند.

فدراسیون تنیس روی میز

«حادثه دلخراش سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و محبوب حسین. امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده فقیه استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه باعث درد و رنج شدند. او تحت تأثیر قرار گرفت فراوان شد.

انجمن پینگ سوت زدن مملکت، شهادت رئیس جمهور عزیز، عزیز و بزرگ ما مرد بزرگ جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص که در راه انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند، موجی از اندوه را برانگیخت، این مصیبت وارده را به ملت شریف ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و برای شهدا علو درجات الهی را مسئلت داریم. . که فوت کرد “

فدراسیون ووشو

«حضرت آیت الله رئیس، رئيس جمهور و همکاران خیل شهدای انقلاب اسلامی پیوستند. فدراسیون ووشوی ایران این ضایعه بزرگ را به ملت ایران اسلامی تسلیت می گوید.

باشگاه آلومینیوم اراک

“سرور رضایت (به) در سالروز ولادت معظم له عازم دیار حق شد.

با دلی پر از درد شهادت. لمس کردن حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عزیز و یارانش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان این مصیبت وارده را به ملک رحمتی وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی تسلیت می گوییم.

آیت الله رئیسی برای افتتاح پروژه های عمرانی و خدمت به مردم شریف ایران به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود اما در آستانه میلاد حضرت علی (ع) فرزند پسر حضرت موسی رضایت (به) در هلیکوپتر تصادف کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

رئیس جمهور محبوب ایران که در دهه های اخیر قسمتی از بنده و صادق ترین مقامات کشور بودند و سالها در جوار مرقد امام هشتم خدمت کردند و در سالروز ولادت آن حضرت به ملکوت اعلی پیوستند.

باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک شهادت آیت الله رئیسی و یارانش را در حضور حضرت ولی عصر (عج) تقدیم کرد.آهرهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران مصیبت وارده را تسلیت عرض می نماید.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=269037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.