افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » اعلام درآمد باشگاه های جام جهانی

  • کد خبر : 26902
اسمارتک نیوز » اعلام درآمد باشگاه های جام جهانی

به گزارش اسمارتک نیوز، فیفا سود باشگاه ها برای حضور بازیکنانشان در جام جهانی را اعلام کرد. فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز (پنجشنبه) در گزارشی سود تیم ها برای حضور بازیکنانشان در جام جهانی را محاسبه و اعلام کرد. بر اساس این گزارش، طبق اعلام فیفا ۲۰۹ میلیون دلار به باشگاه هایی که بازیکنان […]

به گزارش اسمارتک نیوز، فیفا سود باشگاه ها برای حضور بازیکنانشان در جام جهانی را اعلام کرد.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) امروز (پنجشنبه) در گزارشی سود تیم ها برای حضور بازیکنانشان در جام جهانی را محاسبه و اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام فیفا ۲۰۹ میلیون دلار به باشگاه هایی که بازیکنان آن تیم هایشان را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراهی کردند، پرداخت خواهد کرد.

بر این اساس این مبلغ به 440 باشگاه از 51 کشور مختلف پرداخت می شود که بازیکنان آنها در ماه های نوامبر و دسامبر 2022 در این مسابقات شرکت کرده اند.

فیفا روزانه 10950 دلار به باشگاه های هر یک از 837 بازیکن حاضر در جام جهانی 2022 قطر پرداخت می کند، صرف نظر از اینکه در طول مسابقات چند دقیقه بازی کرده اند.

کل مبلغ پرداختی هر بازیکن بین باشگاه یا باشگاه هایی تقسیم می شود که بازیکن در دو سال قبل از مرحله نهایی جام جهانی قطر با آنها قرارداد داشته است.

بر این اساس پنج باشگاه ایرانی عضو فدراسیون فوتبال ایران بابت آزادسازی بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی قطر در مجموع یک میلیون و 473 هزار و 746 دلار دریافت می کنند و از این حیث پس از فدراسیون های عربستان، قطر نیز به این ترتیب است. کره جنوبی، ژاپن و استرالیا در رده آخر فدراسیون های آسیایی قرار دارند.

بر این اساس پرسپولیس با 667 هزار و 63 دلار بیشترین مبلغ را از این حیث دریافت خواهد کرد. استقلال با 480906 دلار، سپاهان با 201670 دلار، سایپا با 77565 دلار و تراکتور با 46539 دلار به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

در بین باشگاه های آسیایی، السد قطر، الهلال عربستان، نصر عربستان، الدحیل قطر و جئونبوک کره جنوبی بیشترین درآمد را از نظر آزادی بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی داشته اند.

این در حالی است که در مجموع منچسترسیتی بیشترین سود را از حضور بازیکنان خود در جام جهانی خواهد برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.