افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

احتمال جدایی بونوچی از یوونتوس – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم

  • کد خبر : 26893
احتمال جدایی بونوچی از یوونتوس – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمیوونتوس آماده خداحافظی با لئوناردو بونوچی است، مدافعی که از سال 2010 در این باشگاه بوده و تنها در فصل 18-2017 برای میلان بازی کرده است. بر اساس نسخه های منتشر شده در رسانه های ایتالیایی، مدیران باشگاه یوونتوس به بونوچی 36 ساله که وارد آخرین سال قراردادش با این باشگاه شده […]

گزارش کردن خبرگزاری تسنیمیوونتوس آماده خداحافظی با لئوناردو بونوچی است، مدافعی که از سال 2010 در این باشگاه بوده و تنها در فصل 18-2017 برای میلان بازی کرده است. بر اساس نسخه های منتشر شده در رسانه های ایتالیایی، مدیران باشگاه یوونتوس به بونوچی 36 ساله که وارد آخرین سال قراردادش با این باشگاه شده است، اعلام کرده اند که جایگاه تضمینی در ترکیب تیم تحت هدایت ماسیمیلیانو نخواهد داشت. آلگری فصل آینده

بونوچی در هفته های اخیر چندین پیشنهاد دریافت کرده است، از جمله پیشنهاداتی از نیوکاسل، سمپدوریا و باشگاه های مختلف عربستانی. روزنامه کوریره دلو اسپورت و سایت خبری توتو مرکاتو نیز گزارش دادند که مدافع ایتالیایی احتمالا تیم را در تور پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده همراهی نخواهد کرد و در عوض در ایتالیا خواهد ماند تا باشگاه بعدی خود را انتخاب کند.

مدافع سابق تیم های میلان و اینتر به دنبال همراهی تیم فوتبال ایتالیا در یورو 2024 است، بنابراین او می خواهد به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد تا شانس بیشتری برای دعوت شدن به تیم آتزوری توسط روبرتو مانچینی داشته باشد و این شما کوچک است. احتمالاً یک لیگ حرفه ای عربستان یا یک لیگ MLS آمریکا می خواهید.

بونوچی 502 بازی برای بانوی پیر انجام داده و به این تیم کمک کرده است تا 17 جام از جمله هشت عنوان قهرمانی سری آ و چهار عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا را به دست آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.