افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

دعای جامعه ورزش برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در حادثه بالگرد

  • کد خبر : 268817
دعای جامعه ورزش برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در حادثه بالگرد

به گزارش ایرناوزارت ورزش و جوانان یکشنبه شب در بیانیه‌ای از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و جوانان ایران اسلامی خواست تا برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهان وی در کنار سایر بخش‌ها دعا کنند جامعه. در این بیانیه آمده است: وزارت ورزش و جوانان به مناسبت میلاد امام هشتم (ع) و با اعلام خبر سانحه […]

به گزارش ایرناوزارت ورزش و جوانان یکشنبه شب در بیانیه‌ای از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و جوانان ایران اسلامی خواست تا برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهان وی در کنار سایر بخش‌ها دعا کنند جامعه.

در این بیانیه آمده است: وزارت ورزش و جوانان به مناسبت میلاد امام هشتم (ع) و با اعلام خبر سانحه بالگرد رئیس جمهور و همراهانش، سلامتی خادم آل را از مخاطبان خواست. رضا آیت الله رئیسی و سایر خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در این حادثه حضور داشتند در سراسر کشور نماز بخوانند.

گزارش کردن آیرینآیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز برای افتتاح بند مشترک «قیز قالاسی» در نقطه صفر مرزی و سد رودخانه ارس حاضر شد و به همراه الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان از بخش های مختلف این سد بازدید و رسما افتتاح شد. آی تی. این سد این کار را کرد.

رئیس دولت مردمی سپس برای افتتاح پروژه ارتقای کیفی پالایشگاه تبریز عازم این شهر شد اما متاسفانه بالگرد وی و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار حدفاصل روستاهای یوزی و پیر دچار حادثه شدند. داوود .

حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (دستیار خدمه پرواز)، رئیس تیم امنیتی و یکی از محافظان در این هلیکوپتر از همراهان آیت الله رئیسی خادم الرضا بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.