افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

پورعلیگنجی و سلمانی در تمرین هفته دیگر پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 268627
پورعلیگنجی و سلمانی در تمرین هفته دیگر پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به روند فعلی امیدواریم مصدومیت رباط صلیبی این تیم تا دو تا سه هفته آینده به شرایط بازی بازگردد و به طور کامل در اختیار کادرفنی قرار گیرد. علیرضا عنایت زاده که در ابتدای فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت، چندی پیش در […]

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به روند فعلی امیدواریم مصدومیت رباط صلیبی این تیم تا دو تا سه هفته آینده به شرایط بازی بازگردد و به طور کامل در اختیار کادرفنی قرار گیرد.

علیرضا عنایت زاده که در ابتدای فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت، چندی پیش در دیداری دوستانه برای پرسپولیس به میدان رفت.

علی اعظم معادی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: مرتضی پورعلیگنجی، یاسین سلمانی و علیرضا خدادادی بازیکنانی بودند که حدود 7 ماه پیش با فواصل زمانی کوتاه مصدوم شدند. چندین مرحله مختلف بهبودی از این آسیب وجود دارد. همه افراد تحت دوره طاقت فرسا فیزیوتراپی و تمرینات پس از عمل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: چندی پیش دوره بازگشت به ورزش آغاز شد که شامل تست ها و تمرینات مختلف قدرتی، استقامتی و سرعتی بود. خوشبختانه به لطف زحماتشان زودتر از آنچه جراح برنامه ریزی کرده بود قدرت خود را بازیافتند.

فیزیوتراپ تیم پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به روندی که طی کرده ایم، امیدواریم تا دو سه هفته آینده دوران «بازگشت به بازی» به خوبی بگذرد و پس از این مدت، بازیکنان کاملا در کنار باشند. از سرمربی. دسترس. همچنین پورعلیگنجی و سلمانی می توانند در یک هفته در تمرینات گروهی شرکت کرده و با سایرین تمرین کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)