افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

تامین برق کافی صنایع در تابستان 1402 باعث رشد 11 درصدی تولید شد.

  • کد خبر : 268529
تامین برق کافی صنایع در تابستان 1402 باعث رشد 11 درصدی تولید شد.

به گزارش بازار، علی اکبر الوندیان با ابراز خرسندی از میزان برق تحویلی به صنعت سیمان در فصل گرم سال گذشته گفت: با مساعدت وزیر نیرو و در قالب تفاهم نامه مشترک بین وزارت نیرو. و وزارت امنیت، سال گذشته توانستیم بار را جابه جا کنیم و در عین حال افزایش داشته باشیم، برق تحویلی […]

به گزارش بازار، علی اکبر الوندیان با ابراز خرسندی از میزان برق تحویلی به صنعت سیمان در فصل گرم سال گذشته گفت: با مساعدت وزیر نیرو و در قالب تفاهم نامه مشترک بین وزارت نیرو. و وزارت امنیت، سال گذشته توانستیم بار را جابه جا کنیم و در عین حال افزایش داشته باشیم، برق تحویلی به صنعت سیمان را 11 درصد افزایش خواهیم داد.

دبیر اتحادیه صنف کارفرمایان صنعت سیمان ادامه داد: تمامی هزینه های تولید سیمان در سال های اخیر افزایش یافته و این مشکل تامین برق کافی برای ادامه روند تولید سیمان در تابستان را بیش از پیش ضروری کرده است. مهم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش جذابیت اقتصادی صنعت سیمان برای حفظ مزیت اقتصادی در این صنعت، افزود: صنعت سیمان صنعتی مستمر است و کوره های کارخانه های سیمان باید در فصل تابستان روشن شود، اما می توان محدود کرد. تامین برق کوره در حداکثر بار و در عین حال کمک به برنامه های مدیریت مصرف، اجازه دهید روند تولید این صنعت را در فصل گرما ادامه دهیم.

الوندیان با اشاره به افزایش 11 درصدی تولید صنعت سیمان در تابستان سال گذشته و به دنبال آن افزایش 10 درصدی برق تحویلی به این صنعت، به مشترکان بخش داخلی گفت: به میزانی که مشترکان اگر بخش داخلی میزان تولید را کاهش دهند. مصرف برق در فصل گرم سال با همکاری وزارت نیرو امکان تحویل بیشتر برق به صنایع انرژی محور مانند سیمان فراهم می شود و این موضوع نقش مهمی در افزایش میزان تولید خواهد داشت. ، اشتغال و پرهیز از نوسانات قیمت در بازار.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.