افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

واکنش تند بازیکن پرسپولیس به اظهارات پاشازاده: حد خود را بدانید و در مورد باشگاه ما صحبت نکنید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 268511
واکنش تند بازیکن پرسپولیس به اظهارات پاشازاده: حد خود را بدانید و در مورد باشگاه ما صحبت نکنید – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم پرسپولیس با یکی از رسانه ها به اظهارات مهدی پاشازاده واکنش نشان داد. ضیا عربشاهی با بیان اینکه با افزایش حساسیت به دیدار استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر، شاهد انتقاد برخی از پیشکسوتان از داوری هستیم، گفت: در 10 سال گذشته پرسپولیس 6 بار قهرمان لیگ شده و استقلال یک بار نه […]

پیشکسوت تیم پرسپولیس با یکی از رسانه ها به اظهارات مهدی پاشازاده واکنش نشان داد.

ضیا عربشاهی با بیان اینکه با افزایش حساسیت به دیدار استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر، شاهد انتقاد برخی از پیشکسوتان از داوری هستیم، گفت: در 10 سال گذشته پرسپولیس 6 بار قهرمان لیگ شده و استقلال یک بار نه تنها در لیگ برتر بلکه در تمام سال هایی که لیگ های فوتبال ایران برگزار می شود، پرسپولیس قهرمانی های بیشتری کسب کرده است و برای به همین دلیل نه تنها کادرفنی استقلال، بلکه چندین پیشکسوت این تیم نیز برای رسیدن به قهرمانی در رشته غیر فوتبال تلاش می کنند.

دلیلی برای از بین بردن وحدت ملی وجود ندارد.

وی با اشاره به صحبت های امیرحسین صادقی و مهدی پاشازاده که امروز با بازیکنان پرسپولیس مخالفت کردند، گفت: امیرحسین صادقی یا مهدی پاشازاده ملی پوش بودند و نباید حرف هایی بزنند که جایگاه بازیکن ملی را پایین بیاورند. آنها حق دارند از استقلال حمایت کنند و باید همینطور رفتار کنند، زیرا آنها از تیمی که جوانی خود را در آن سپری کرده اند حمایت می کنند، اما نیازی به گفتن کلمات واضح و شفاف توسط آنها نیست. همانطور که جواد نکونام برای تیم ملی بازی کرد و لژیونر بود و سال ها در لالیگا بازی کرد، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و… آنها لژیونرهای پرسپولیسی بودند که در بایرن مونیخ و هامبورگ بازی کردند. تیم هایی که موفق تر و بزرگتر از اوساسونا در سطح اروپا بوده و هستند. بحث رفتن یا نرفتن به اسپانیا نیست. نکته اینجاست که این مدل گفتگو نباید مطرح شود.

پیشکسوتان پرسپولیس با انتخاب اتاقی مخالف نیستند

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: اشتباهات داوران همیشه بوده و از قدیم گفته اند که اشتباهات داوران جزئی از بازی بوده است اما باز هم خوب است که باشگاه پرسپولیس فیلمی منتشر کرده است. که در آن 18 امتیاز استقلال اشتباهات داوری بود. امروز شنیدم یکی از بازیکنان سابق استقلال درباره قائم مقامی پرسپولیس صحبت می کند. اینکه پیشکسوتان پرسپولیس با انتخاب کاماکی مخالف نیستند و از آن حمایت می کنند جای تعجب دارد. آیا پیشکسوتان پرسپولیس با کسی که مسئولیت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته مخالفند؟ به پیشکسوت استقلال گفته اند بیا این حرف ها را بزن، اما تمرکز پرسپولیس به هم می خورد و امتیاز می گیرند، چون می دانند در 3 بازی آخر فصل 9 امتیاز نمی گیرند.

بردن به هر قیمتی زیبا نیست

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید در مورد رقیب سنتی خود به عنوان پیشکسوت تیم ملی صحبت کنید، حداقل یک انتقاد فنی داشته باشید و حرف های حمایتی نزنید. پیراهن تیم ملی ارزشمند است و وقتی در کار باشگاه بزرگ پرسپولیس دخالت می شود و معاون ورزشی آن صحبت می شود، همه پرسپولیس از حسین بادامکی حمایت می کنند همانطور که ما از محمد محمدی و همه کسانی که برای پرسپولیس کار می کنند حمایت می کنیم. محدودیت های خود را بشناسید و اجازه ندهید با کلماتی که برای طرفداران در نظر گرفته شده است شما را خراب کنند. مردم به راحتی می توانند تشخیص دهند که کدام تیم از نظر فنی بهتر بازی می کند و کدام تیم از همان دقیقه اول مشکلات داوری را ایجاد می کند. کاری نکنید که به فوتبال ایران آسیب بزند. بردن به هر قیمتی زیبا نیست. مطمئن باشید در نهایت حق به حق خواهد رسید و تیمی که شایسته قهرمانی باشد این عنوان را کسب خواهد کرد. آن تیم پرسپولیس است و با انجام مسابقات سرگرم کننده قهرمان می شود.

بهترین و برگزیده ترین داوران باید انتخاب شوند.

عربشاهی یادآور شد: از مهدی تاج و رئیس جدید کمیته داوران می خواهم بهترین و شایسته ترین داوران و کمک داوران سه هفته اخیر استقلال و پرسپولیس را انتخاب کنند تا کوچکترین اشتباهی رخ ندهد. داورانی که انتخاب می شوند نباید تحت تاثیر هیچ موضوعی قرار بگیرند و بدانند که اگر کارها پیچیده شد، فقط برای دورکردن آنهاست. بدون شک حواشی زیادی ایجاد خواهد شد اما مطمئن باشید تاثیری بر عملکرد داورانی که کار خود را بلد هستند نخواهد داشت. در هفته های اخیر نتایجی که پرسپولیس و استقلال به دست آورده اند مشخص کرده که کدام تیم شرایط بهتری دارد و اتفاقا همین موضوع باعث شده تا مصاحبه های اینترنتی انجام دهند و حرف هایی بزنند که معتقدند رویکرد پرسپولیس را مختل می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)