افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

آتش سوزی مهیب راز گوشی های سرقتی را فاش کرد/ جنایتکار سوخت و دستگیر شد

  • کد خبر : 268398
آتش سوزی مهیب راز گوشی های سرقتی را فاش کرد/ جنایتکار سوخت و دستگیر شد

به گزارش رکنا، سردار «علی ولی پور گدرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مدتی قبل از وقوع این حادثه. آتش فردی مشکوک در منزلی در جنوب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 معرفی شد اما در بازرسی ماموران کلانتری 200 نفر کشف شد. موبایل دزدیده شده کشف شده. وی افزود: به این ترتیب رسیدگی […]

به گزارش رکنا، سردار «علی ولی پور گدرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مدتی قبل از وقوع این حادثه. آتش فردی مشکوک در منزلی در جنوب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 معرفی شد اما در بازرسی ماموران کلانتری 200 نفر کشف شد. موبایل دزدیده شده کشف شده.

وی افزود: به این ترتیب رسیدگی به پرونده با حضور تیمی از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد صاحب خانه یک تبعه افغانستانی است که پس از آتش سوزی متواری شده است. اما یک ساعت بعد هویت دروغین وی به دلیل سوختگی های سطحی به بیمارستان شهدای «یفت آباد» تهران معرفی شد.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان خیلی زود مرد جوان را دستگیر کردند و متوجه شدند وی گوشی های مورد نظر را از سارقان سیار خریداری کرده و به همراه دو نفر از همدستانش قصد قاچاق به افغانستان را داشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در گام بعدی کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و روش های نوین کشف جرم، هویت 2 نفر دیگر از همدستان وی را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ متهم را دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی، به جرم ارتکاب جرم تحت بازجویی قرار گرفتند. مالخاری آنها اعتراف کردند که تلفن هایشان به سرقت رفته و به افغانستان قاچاق شده است.

وی افزود: تاکنون صاحبان 180 گوشی آنلاک شناسایی و با هماهنگی قضایی گوشی های مسروقه به آنها بازگردانده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.