افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

عبدی: پرسپولیس 10 سال است با نابرابری ها می جنگد/ امیدوارم اتفاقات خارج از زمین مانع موفقیت این تیم نشود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 268329
عبدی: پرسپولیس 10 سال است با نابرابری ها می جنگد/ امیدوارم اتفاقات خارج از زمین مانع موفقیت این تیم نشود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که برونکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، بهانه ها از این تیم رخت بربست و باشگاه همیشه به تلاش خود تکیه کرده و به نوعی گلایه ها را کنار گذاشته است. بهادر عبدی در گفت وگو با میزان در مورد دیدار آتی قرمزها مقابل استقلال خوزستان در هفته […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که برونکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، بهانه ها از این تیم رخت بربست و باشگاه همیشه به تلاش خود تکیه کرده و به نوعی گلایه ها را کنار گذاشته است.

بهادر عبدی در گفت وگو با میزان در مورد دیدار آتی قرمزها مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: یکی از حساس ترین بازی های پرسپولیس در 3 بازی آینده برابر استقلال خوزستان است چرا که لس سرخ ها هستند. سعی می کنند از قعر جدول خلاص شوند و با تمام توان پایین بیایند.

وی ادامه داد: بازی رفت دو تیم در اهواز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و باید در نظر داشته باشیم که استقلال خوزستان در آن مقطع به طور کامل تقویت نشده بود. حالا که به پایان لیگ نزدیک می شویم آنها در جدول وضعیت خوبی ندارند اما با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارند برای کسب حداقل یک امتیاز وارد زمین می شوند. باید استرس را از بازیکنان دور کرد و از برگزاری این مسابقه حداکثر استفاده را کرد. از همه هواداران دعوت می کنم به ورزشگاه آزادی بیایند و از تیم خود حمایت کنند.

*متاسفانه مشکلات داوری در لیگ ایران زیاد شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد قرمزها مقابل هواداران در هفته بیست و ششم اظهار کرد: پرسپولیسی ها در دیدار مقابل هواداران کار جمعی خوبی انجام دادند و موقعیت های خوبی را در دروازه هواداران ایجاد کردند. در طرف مقابل هواداران موقعیت های خوبی ایجاد کردند و خدا را شکر با درخشش دروازه بیرانوند خطر دفع شد. در فوتبال ایران تیم‌های فوتبال با احتیاط بازی می‌کنند و این در پایان لیگ طبیعی است، اما در فوتبال اروپایی تیم‌های اروپایی احتیاط را به باد می‌دهند و شروع به حمله می‌کنند. قرمزها در دیدار مقابل استقلال خوزستان مطمئناً در ابتدای بازی یکی دو موقعیت صددرصدی خواهند داشت و در صورت استفاده از آنها پیروز میدان خواهند بود.

عبدی با بیان اینکه امیدوارم اتفاقات خارج از زمین مانع موفقیت پرسپولیس نشود، تصریح کرد: متاسفانه مشکلات داوری در لیگ ایران بیشتر شده و هر لحظه می توان در یک مسابقه حق تیم را تضییع کرد. ما دنبال بهانه نیستیم و حداقل از زمانی که برونکو هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، این بهانه ها از تیم خارج شد و باشگاه همیشه روی تلاش خودش حسابی تکیه کرده و تا حدودی شکایت را کنار گذاشته است. صحنه ای که استقلال از روی کرنر گل خورد، خدا می داند که داور چطور آن توپ را کرنر کرد با اینکه همه دیدند توپ به بازیکن فولاد برخورد نکرد. امیدوارم در 3 بازی آینده شاهد مشکلات داوری نباشیم.

*در مورد چیزهایی که به آن اعتقاد ندارم از روی اقتدار اظهار نظر نمی کنم.

وی در رابطه با برخی شایعات مبنی بر مصاحبه تیم رقیب مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه بازیکنان استقلال دوستان من هستند و برای آنها احترام خاصی قائل هستم اما امیدوارم حداقل در این مقطع از لیگ از این نوع بازی ها جدا شوند. چیزها به کنار . صحبت کردن و دور نگه داشتن شایعات از لیگ. خدا را شکر به خاطر یک شغل یا یک پست به آن نقطه نرسیدم که در مورد چیزهایی که به آنها اعتقاد ندارم نظر بدهم. شما باید حرفه ای عمل کنید، مانند بسیاری از بزرگان فوتبال، اعم از قرمز و آبی که همیشه حرفه ای عمل کرده اند و با سکوت خود احترام به دست آورده اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه با هدایت محسن خلیلی تیم خوبی تشکیل داده ایم، گفت: آکادمی سرخپوشان شرایط بسیار خوبی دارد و زیر نظر محسن خلیلی در حال تقویت بازیکنان هستیم. خدا را شکر اردوی تمرینی خوبی داریم. در خیلی از باشگاه ها زمین تمرین آکادمی کیفیت خوبی ندارد اما با تدابیر رضا درویش و محسن خلیلی شرایط را برای آکادمی آماده کردیم. آکادمی تجهیزات و امکانات خوبی دارد. کار روی تقویت بازیکنان به صورت علمی انجام می شود، بنابراین در هر مرحله آنها را زیر نظر داریم و تمرینات موثری برای آنها در نظر می گیریم. از آن جمله می توان به میلاد سرخی، علی بابایی و رفیعی اشاره کرد که در ترکیب پرسپولیس حضور دارند و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

*به قهرمانی پرسپولیس خوشبین هستم.

بهادر عبدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران برای 3 بازی حساس در آینده به حمایت خود از پرسپولیس ادامه دهند و حواشی این تیم را تا حد امکان برطرف کنند. پرسپولیس 10 سال است که با نابرابری ها می جنگد و هواداران دوازدهمین پیروان این تیم هستند. امیدوارم هواداران خوشبین باشند و به باندهای دیگر تیم ها توجه نکنند و از اصول آنها برای حمایت از تیم استفاده کنند. من به قهرمانی خوشبین هستم و دوست دارم آن را در ورزشگاه آزادی در کنار هواداران جشن بگیرم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)