افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

در مجلس یازدهم راه اندازی لازم برای ساماندهی بازار اجاره به پایان رسید

  • کد خبر : 268178
در مجلس یازدهم راه اندازی لازم برای ساماندهی بازار اجاره به پایان رسید

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت) شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور خود گفت: پیشاپیش فرا رسیدن سالروز میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد. و فرا رسیدن دهه کرامت را به همه مردم شریف ایران و شیعیان جهان تبریک می گویم هر […]

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت) شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور خود گفت: پیشاپیش فرا رسیدن سالروز میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد. و فرا رسیدن دهه کرامت را به همه مردم شریف ایران و شیعیان جهان تبریک می گویم هر چه در کشور عزیزمان ایران داریم مدیون این امام رئوف هستیم و انشاءالله در گذشته برکات و توجهات امام رضا (ع) شامل حال همه مردم عزیزمان ایران و همه مسلمانان جهان خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: جان باختن چند تن از هموطنان در سیل خراسان را به خانواده های آن عزیزان، مردم شریف و مومن آن دیار و به تمامی ملت ایران اسلامی تسلیت می گویم. استان رضوی.

وی افزود: علاوه بر تسریع در درمان مصدومان این حادثه و پیگیری درمان کامل آنان، توجه ویژه به جبران خسارات وارده به اموال و منازل مردم مشهد و شهرستان های فریمان ضروری است. ، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز. دولت، وزارت کشور، شهرداری، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مسئول باید امکانات خود را برای رفع نیازهای مردم بسیج کنند.

رئیس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه باید به رفع مشکلات جمعیت محله سیدی مشهد و حفاظت از سازه های ناپایدار آن محله و سایر نقاط شهر توجه ویژه شود، افزود: ما شاهد تکرار اتفاقات مشابهی نخواهیم بود که در یکی از شهرهای بزرگ کشور هم نیستیم، بنابراین مهم‌ترین نکته این است که مشکلات زیرساختی برای رسیدگی به بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد شناسایی شده است اقدامات انجام شده است. برای رفع آنها باید تدابیری اندیشیده شود و کمیسیون عمران شورای اسلامی تا رسیدن به نتیجه باید پیگیری کند.

دکتر قالیباف تصریح کرد: من هم فرا رسیدن روز ملی جمعیت را گرامی می دارم. تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانان از افتخارات مجلس یازدهم است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان قانون راهبردی یاد کردند. امیدوارم با توجه ویژه نهادهای متولی اجرای قانون، شاهد تحقق اهداف جمعیتی برنامه پیشرفت در افق پنج ساله کشور باشیم.

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت یکی از کارآمدترین قوانین برای کمک به تولید است

وی ادامه داد: هفته گذشته شورای نگهبان قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را تصویب و اجرای آن ابلاغ شد. قبل از مجلس یازدهم قانون مدونی برای تنظیم اجاره بها وجود نداشت. افزایش بی رویه اجاره بها در این چند سال به معیشت مستاجران آسیب جدی وارد کرده است. ساماندهی بازار اجاره یکی از خواسته های قدیمی مردم مجلس بود که پس از دهه ها توانستیم آن را به سرانجام برسانیم و راه اندازی لازم برای ساماندهی این بازار در مجلس یازدهم به پایان رسید. اجرای دقیق و کامل این قانون بار عمده ای را از دوش اقشار ضعیف جامعه برداشته است.

رئیس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه قانون تامین مالی تولید و زیرساخت با تصویب شورای نگهبان نهایی شد، ادامه داد: این قانون بی شک یکی از کارآمدترین قوانین کمک به تولید است که دولت محترم باید آن را تصویب کند. از این قابلیت ها برای کمک به بخش تولید حداکثر استفاده را بکنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.