افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

پشتیبانی ویژه رادیو و تلویزیون برای تبلیغات گسترده لوازم خانگی

  • کد خبر : 268069
پشتیبانی ویژه رادیو و تلویزیون برای تبلیغات گسترده لوازم خانگی

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه امسال هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته است، از رکود بازار لوازم خانگی خبر داد و از وضعیت فروشگاه های اقساطی انتقاد کرد. تبلیغات با تأثیرگذاری بر آگاهی مصرف کننده نقش مهمی در افزایش فروش لوازم خانگی دارد. شرکت ها با استفاده از رسانه های مختلف مانند […]

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه امسال هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته است، از رکود بازار لوازم خانگی خبر داد و از وضعیت فروشگاه های اقساطی انتقاد کرد.



تبلیغات با تأثیرگذاری بر آگاهی مصرف کننده نقش مهمی در افزایش فروش لوازم خانگی دارد. شرکت ها با استفاده از رسانه های مختلف مانند تلویزیون، اینترنت و شبکه های اجتماعی می توانند از تصاویر جذاب و پیام های موثر برای جلب توجه مخاطب استفاده کنند.

عباس پازوکی از رکود بازار لوازم خانگی وی گزارش داد و گفت: نظارتی بر تبلیغات واحدهای فروش اقساطی بزرگ در تلویزیون وجود ندارد چرا که برخی واحدها با تبلیغات عوام فریبانه اعلام می کنند مشتریان می توانند محصولات مورد نیاز خود را به قیمت سال گذشته خریداری کنند.

وی افزود: تاکنون هیچ مجوزی برای افزایش قیمت به تولیدکنندگان لوازم خانگی داده نشده است، بنابراین افزایش قیمت برای انجام این نوع تبلیغات اعمال نشده است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، با توجه به اینکه امسال تولیدکنندگان تغییری در قیمت ها نداشته اند، اتحادیه ها قیمت های خود را در بازار افزایش نداده و همچنان محصولات را با قیمت سال گذشته عرضه می کنند. از سوی دیگر این واحدهای بزرگ پرداخت اقساطی تا ساعت دو بامداد می توانند فعالیت کنند، در حالی که اتحادیه ها باید ساعت 21 تعطیل شوند.

پازوکی با بیان اینکه مشخص نیست چه ارگانی به این واحدها اجازه ارائه ضمانت قیمت را داده است، تصریح کرد: شاهد قیمت گذاری کالاها و نه گران فروشی هستیم. اصولا با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و افزایش نرخ ارز شاهد افزایش هزینه های دلالان و همچنین کاهش قدرت خرید مردم هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی روز شنبه می تواند منجر به کاهش سفر و تشدید رکود بازار شود؟ وی بیان کرد: با توجه به اینکه قرار نیست روز شنبه بانک ها و مراکز خدمات عمومی تعطیل باشند، احتمالا این تعطیلی تاثیر منفی بر اصناف نخواهد داشت و نارضایتی از آن وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطرنشان کرد: امسال هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته است، اما باید توجه داشت که نرخ ارز به تولیدکنندگان افزایش یافته و بیش از دو ماه است که ارز برای آنها تعیین نشده است. از سوی دیگر در ابتدای امسال قیمت فولاد ۲۵ درصد افزایش داشته است.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.