افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اعزام اولین گروه از حجاج مدینه به مکه با قطار سریع السیر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 267842
اعزام اولین گروه از حجاج مدینه به مکه با قطار سریع السیر – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا رضایی مدیر عملیات حج 1403 درباره مقدمات اعزام اولین گروه از زائران ایرانی از مدینه منوره به مکه گفت: اولین گروه از زائران بیت الله. ممنوع حاج تمتع 1403 که صبح روز 24 اردیبهشت بعد از ظهر امروز شنبه در مسجد وارد مدینه شد. شجره نامه محرم می شوند تا […]

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا رضایی مدیر عملیات حج 1403 درباره مقدمات اعزام اولین گروه از زائران ایرانی از مدینه منوره به مکه گفت: اولین گروه از زائران بیت الله. ممنوع حاج تمتع 1403 که صبح روز 24 اردیبهشت بعد از ظهر امروز شنبه در مسجد وارد مدینه شد. شجره نامه محرم می شوند تا شب به مکه بروند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای بهره مندی همه زائران از قطار سریع السیر گفت: انشاالله در موسم حج امسال همه زائران را از مدینه به مکه و بالعکس منتقل خواهیم کرد.

مدیر عملیات حج 1403 بیان کرد: زیرساخت های موجود فراهم شده و زائران با حمایت و همکاری شما از خدمات ارائه شده بهره مند خواهند شد.

وی افزود: استفاده از قطار سریع السیر باعث کاهش سفر زمینی از بیش از شش ساعت به دو ساعت می شود که به این معناست که زائران در سفر با قطار از سهولت و امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

مدیر عملیات حج 1403 تاکید کرد: در اولین روز اعزامی از مدینه به مکه، حدود 1700 نفر پس از احرام بستن و انجام مناسک به ایستگاه راه آهن می روند تا در اسرع وقت به مکه بروند .

رضایی خاطرنشان کرد: ایمنی سفر، سهولت و رفاه زائران و وقف در انجام مناسک بدون خستگی و افزایش رضایت زائران از جمله دلایل استفاده از قطار است.

وی درباره بار حجاج نیز گفت: اثاثیه حجاج از روز گذشته به مکه آورده شد و به محض ورود حجاج به مکه، اثاثیه پشت درب اتاقشان گذاشته شد.

مدیر عملیات حج 1403 با آرزوی توفیق روزافزون برای زائران کشورمان بر ارائه خدمات مطلوب به زائران در تمامی زمینه ها تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.