افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اعتراض پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر با رأی تجدیدنظر رد شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 267711
اعتراض پرسپولیس و دانیال اسماعیلی فر با رأی تجدیدنظر رد شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد چند پرونده احکام خود را صادر کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای کمیته استیناف به شرح زیر است: * در خصوص اعتراض شرکت فرهنگی ورزشی چادرملو اردکان به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن آقای 1- هادی عدالتخواه مربی تیم چادرملو به پرداخت 100 […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد چند پرونده احکام خود را صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای کمیته استیناف به شرح زیر است:

* در خصوص اعتراض شرکت فرهنگی ورزشی چادرملو اردکان به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن آقای 1- هادی عدالتخواه مربی تیم چادرملو به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. و دو جلسه محرومیت 2- حسین مسیبی مربی تیم چادرملو به 300 میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت و 3- مجتبی نورعلی ساراوی مدیر رسانه ای تیم مذکور به 206 میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محکوم شدند. جلسات محرومیت همگی به دلیل رفتار نادرست با داور مسابقه فوتبال بین دو تیم چادرملو اردکان و نفت مسجد سلیمان از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور با توجه به مجموع محتوای پرونده و وی صادر شد. به ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که به اظهارات معترض لطمه وارد کند، وارد نشده است، لذا طبق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، به رأی صادره اعتراض شده است. اعلام کرد. رای داده شده نهایی است. ضمناً در خصوص گزارش برگزارکننده مسابقه که در صفحه اول پرونده تشریح شده مبنی بر فحاشی تماشاگران تیم چادرملو اردکان نسبت به داور مسابقه، کمیته انضباطی تصمیمی اتخاذ نکرده است. نظر رئیس کمیته انضباطی را در این خصوص جلب کند.

ادامه مطلب

محکومیت 4 میلیاردی باشگاه استقلال

* در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن تصمیم به تحریم دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم پرسپولیس در جلسه ای به دلیل ارتکاب رفتار توهین آمیز در جریان بازی گرفته شد. . بین صنعت نفت آبادان و پرسپولیس و پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت 600 میلیون ریال مسئولیت تضامنی با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره. اعتراض و اعتراض مؤثری که به سند اعتراض مندرج در ماده 106 آیین نامه انضباطی لطمه وارد کند، اجرا نشد. فدراسیون فوتبال اگرچه ایراد مصوبه صادره را رد می کند اما تایید و اعلام می شود. رای داده شده نهایی است.

* با توجه به اعتراض باشگاه صنعت مس رفسنجان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن آقای رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان به دلیل تخلف از قوانین عمومی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. و اصول رفتاری در جریان دیدار با تیم تهران پیکان از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، با توجه به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراضی وجود ندارد. و اعتراض مؤثری که بر اساس ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به دادخواست معترض لطمه وارد می کند تنظیم و اعتراض به دادخواست صادره با تعدیل مبلغ جریمه به رد، تأیید و اعلام می گردد. 200 میلیون ریال. رای داده شده نهایی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)