افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تابستان را در یک کت خنک و مد روز بگذرانید. آیا می دانید چگونه آن را کوتاه کنید؟

  • کد خبر : 26767
تابستان را در یک کت خنک و مد روز بگذرانید.  آیا می دانید چگونه آن را کوتاه کنید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز در دنیای مد، یکی از ترفندهای شیک پوشیدن، ست کردن و ترکیب استایل ها و لباس های مختلف است. پس اگر می خواهید همیشه شیک و جذاب به نظر برسید باید تا حدودی این هک ها را بشناسید. ترکیب مانتو با شال و روسری یکی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز در دنیای مد، یکی از ترفندهای شیک پوشیدن، ست کردن و ترکیب استایل ها و لباس های مختلف است. پس اگر می خواهید همیشه شیک و جذاب به نظر برسید باید تا حدودی این هک ها را بشناسید. ترکیب مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های اصلی زنان ایرانی است. البته اصول ترکیب تنها به انتخاب صحیح رنگ و سبک مربوط نمی شود. نکات دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر نمی دانید چگونه اکسسوری مناسب برای کت بسته خود انتخاب کنید، هر چقدر هم که مانتو انتخابی شیک و جذاب باشد، استایل مناسبی نخواهد داشت و یا حتی برعکس، می توانید مکمل اشتباه انتخاب کنید. کت و شلوار شما استایلی نامناسب یا شلخته می شود. بنابراین، اگر برای تیپ تابستانی خود به دنبال یک کت جذاب و شیک هستید که لایه بندی آن آسان باشد، ما یک کت جلوی زیپ دار یا کتانی را پیشنهاد می کنیم. کافتان‌ها لباس‌های راحت و تابستانی هستند که ترکیب آن‌ها راحت‌تر از سایر مانتوها است.

یکی از نکات مهم برای ترکیب همه مانتوها به خصوص مانتوهای جلو بسته این است که باید دقت کنید که مانتویی که انتخاب می کنید ساده و تک رنگ باشد یا دارای طرح ها و رنگ های متنوع باشد چرا که ترکیب هر کدام از این ها ناهمسان. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای جلویی آشنا شوید.

شنل در جلو

برای استایل تابستانی یک کت کوتاه با جلوی بسته انتخاب کنید.

یکی از ترندهای جذاب مانتو در سال های اخیر را می توان کت جلویی کوتاه دانست. این خرقه ها معمولاً شبیه روپوش های کتانی جلو باز هستند با این تفاوت که از جلو بسته می شوند و روی سر می پوشند. این مدل مانتو جلو بسته یک نمونه بسیار کاربردی مناسب برای روزهای گرم تابستان است که حس ظرافت، زنانگی و استایل غریب را نیز منتقل می کند. بنابراین اگر به دنبال یک کت جلوی زیپ برای ظاهر روزمره و غیررسمی خود هستید، این کت کوتاه می تواند برای استایل شما معجزه کند.

شنل در جلو

شنل در جلو

پوشیدن کافتان; تابستان را جذاب و شیک بگذرانید.

امروزه تنوع مانتوهای بلند زیاد شده است به عنوان مثال مانتوهای بلند با طرح ها و دکمه های ساده و کار شده در بازار وجود دارد. شما می توانید با توجه به فرم اندام و رنگ پوست خود یک کت بلند مناسب را انتخاب و خریداری کنید. البته اگر می خواهید کت بلند بپوشید و شیک و جذاب به نظر برسید بهتر است کت کتانی را انتخاب کنید، کت کتانی یکی از مانتوهای شیک تابستانی است که نه تنها در تابستان امسال شما را راحت و شیک می کند، بلکه شما را نیز شیک پوش می کند. نگرانی برای تصادف فقط کافی است تونیک و شال را متناسب با کفتان ها انتخاب کنید، زیرا کفن ها را به دلیل بلندی می توان به تنهایی و بدون شلوار پوشید.

شنل در جلو

شنل در جلو

کت در جلو بسته است و شلوار گشاد است. شلوار جین را فراموش نکنید

بسیاری از خانم‌ها با کفش‌های پاشنه بلند احساس راحتی می‌کنند و دوست دارند برای هر روز کفش‌های پاشنه بلند بپوشند، اما بسیاری از خانم‌های دیگر آن را برای مهمانی‌ها و مکان‌های رسمی می‌پوشند و در روزهای عادی پوشیدن کفش‌های اسپرت را ترجیح می‌دهند. اما نکته جالب در مورد شلوارهای کیف این است که چه جزو دسته اول باشید و چه دسته دوم، برای استایل خود می توانید از این شلوارها کمک بگیرید. به عنوان مثال شلوار جین گشاد برای شلوار جین و کفش ورزشی و کیف های پارچه ای برای کفش های پاشنه بلند مناسب است. فراموش نکنید که برای ست کردن یک کت جلوی زیپی با شلوار دمپا گشاد، مانتو انتخابی شما باید خیلی کوتاه باشد یا بلندی تا زانو باشد، قدهای بالاتر برای این شلوارها مناسب نیست.

شنل در جلو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.