افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

شروع یک روند صعودی کوتاه مدت در بیت کوین

  • کد خبر : 267637
شروع یک روند صعودی کوتاه مدت در بیت کوین

سومیا شورابی; بازار: حامد حامدی، کارشناس بازارهای مالی و مدرس تحلیل و بررسی روند بیت کوین گفت: هفته گذشته قبل از حرکت خنثی بیت کوین برای مدت طولانی، به یک روند صعودی تبدیل شد و ممکن است این روند صعودی با شرایط ادامه یابد. در زیر شرح داده شده است. حامدی افزود: پس از نصف […]

سومیا شورابی; بازار: حامد حامدی، کارشناس بازارهای مالی و مدرس تحلیل و بررسی روند بیت کوین گفت: هفته گذشته قبل از حرکت خنثی بیت کوین برای مدت طولانی، به یک روند صعودی تبدیل شد و ممکن است این روند صعودی با شرایط ادامه یابد. در زیر شرح داده شده است.

حامدی افزود: پس از نصف شدن بیت کوین که باعث کاهش پاداش استخراج و در نتیجه کاهش تولید نقدینگی در شبکه می شود، انتظارات صعودی بسیار قوی تری نسبت به شرایط فعلی وجود داشت، اما بازار دوباره نشان داد که تحلیل های ناشی از احساسات و اشتیاق به سادگی شکست خورده است. .

این کارشناس بازارهای مالی با اشاره به اینکه در پایان هفته گذشته پس از اعلام نرخ CPI که موجب افت ارزش دلار شد، قیمت اونس و بیت کوین روندی صعودی را تجربه کردند، اظهار کرد: پس از اعلام این خبر. با نرخ CPI، بیت کوین از قیمت 65600 عبور کرد. دلار توانست روند صعودی کوتاه مدت خود را احیا کند. لازم به ذکر است که روند بلندمدت نیز در این مدت صعودی باقی مانده است. این روند صعودی تحت شرایط خاصی ادامه خواهد داشت و ممکن است ایجاد شود. آخرین فرصت ها برای خرید بیت کوین

حامدی شرط اول تداوم این روند صعودی را حفظ قیمت 60 هزار دلاری دانست و بیان کرد: اگر بیت کوین بتواند در مرحله دوم تا محدوده 70 هزار دلار رشد کند، در تثبیت این روند صعودی بسیار موثر خواهد بود و ممکن است باعث کاهش قیمت شود. قیمت بیت کوین تا محدوده 85000 دلار رشد خواهد کرد، اگرچه می توانیم هدف نهایی افزایش جدید بیت کوین را تا محدوده 92000 دلار دنبال کنیم.

آیا اصلاح عمیق بیت کوین امکان پذیر است؟

حامدی در پاسخ به این سوال که آیا بیت کوین می تواند با اصلاح عمیق تری همراه باشد، گفت: اگر بازار نتواند سطح 60 هزار دلاری بیت کوین را حفظ کند، امکان اصلاح عمیق تر تا محدوده 58 دلار و سپس 53 هزار دلار وجود دارد که بهتر است. از این نظر، با رعایت اصول مدیریت سرمایه و ریسک، باید وضعیت فعلی بازار را دنبال کنیم و دیدگاه خرید بازار را دنبال کنیم، مگر اینکه قیمت به زیر محدوده 60000 دلار برسد و برای خرید خود به دنبال کمترین قیمت باشیم.

این تحلیلگر بازار مالی گفت: بهترین قیمت برای خرید بیت کوین در پایان ماه می در شرایط فعلی 64000 دلار با توقف ضرر 60000 دلار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.