افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

درخشان: استقلال تحت فشار روحی و روانی شدید است/ 2 بازی در آزادی برگ برنده اسمار است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 267617
درخشان: استقلال تحت فشار روحی و روانی شدید است/ 2 بازی در آزادی برگ برنده اسمار است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر فشار روحی و روانی روی استقلال بیشتر است چرا که اگر لغزشی اتفاق بیفتد پرسپولیس جای خود را در بالای جدول می گیرد و ممکن است این مشکلات روحی و روانی ادامه داشته باشد. آنها اثرات خود را دارند. حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر فشار روحی و روانی روی استقلال بیشتر است چرا که اگر لغزشی اتفاق بیفتد پرسپولیس جای خود را در بالای جدول می گیرد و ممکن است این مشکلات روحی و روانی ادامه داشته باشد. آنها اثرات خود را دارند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط سه هفته پایانی لیگ و رقابت سخت استقلال و پرسپولیس در جام قهرمانی اظهار داشت: هر دو تیم شرایط سختی دارند و هر مسابقه می تواند پر از اتفاقات باشد. حالا تمرکز روی عملکرد بازیکنان و تیم حرف اول را می زند و اگر هر تیمی تمرکزش را از دست بدهد یا اشتباه کند، هزینه بالایی می پردازد.

وی ادامه داد: اگر به حریفان سه هفته اخیر نگاه کنیم، می بینیم که این هفته مقابل تیم هایی بازی می کنند که برای خروج از منطقه سقوط می جنگند و این کار را بسیار سخت می کند. تنها تفاوت این است که پرسپولیس در خانه میزبان است و استقلال باید در مازندران بازی کند و این یک امتیاز برای اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس و تیمش است.

سرمربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: در این سه هفته نقش هواداران بسیار پررنگ تر است به خصوص پرسپولیسی ها که باید در 2 بازی خانگی تیم خود را همراهی کنند. در حال حاضر فشار روحی و روانی روی استقلال بیشتر است زیرا اگر لغزشی رخ دهد، پرسپولیس در بالای جدول جای می گیرد و این مشکلات روحی و روانی همچنان می تواند آثار خود را داشته باشد.

درخشان درباره عملکرد شمال آفریقایی ها گفت: به نظرم شرایط پرسپولیس بهتر بود و بازی های زیباتری را از این تیم دیدیم، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد؛ اگرچه موقعیت های زیادی ایجاد می شود اما در گلزنی با مشکل مواجه هستیم. گل هایی که باید در سه هفته اخیر حل شود هواداران در چنین شرایطی به تیم کمک خواهند کرد زیرا می توانند تیم را به جلو هدایت کنند و از بازیکنان برای گلزنی حمایت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)