افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » دبیر بار دیگر سرپرست فدراسیون کشتی شد

  • کد خبر : 26761
اسمارتک نیوز » دبیر بار دیگر سرپرست فدراسیون کشتی شد

به گزارش اسمارتک نیوز، علیرضا دبیر با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برای چهار سال دیگر به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از ساعت 10 امروز (پنجشنبه) در آکادمی کمیته ملی المپیک آغاز شد. ریاست این مجمع را سید محمد پولادگر وزیر ورزش و جوانان بر عهده داشت و […]

به گزارش اسمارتک نیوز، علیرضا دبیر با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برای چهار سال دیگر به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از ساعت 10 امروز (پنجشنبه) در آکادمی کمیته ملی المپیک آغاز شد. ریاست این مجمع را سید محمد پولادگر وزیر ورزش و جوانان بر عهده داشت و سید مناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی حضور داشتند.

کامران قاسم پور قهرمان کشتی جهان، دارنده مدال طلای المپیک و نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان، سپیده بابایی قهرمان کشتی آسیا به عنوان نمایندگان ورزشکاران در این مجمع حضور داشتند. همچنین محسن کاوه به عنوان نماینده مربیان و سعید عباسی به عنوان نماینده داوران رای دهنده در مجمع انتخاباتی حضور داشتند.

15 نامزد برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کردند و علیرضا دبیر، جمشید خیرآبادی، حمید بنی تمیم، عبدالله عزیزی، عباس جدیدی، حمید یاری، حمید سیفی و مصطفی میرزایی صلاحیت شرکت در انتخابات قطعی شدند.

حمید بنی تمیم، حمید سیفی و عبدالله عزیزی از حضور در انتخابات انصراف دادند و جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی روسای هیئت های کردستان و اصفهان انصراف دادند اما در مجمع حضور داشتند. این انتخابات تنها با حضور علیرضا دبیر و حمید یاری به عنوان دو نامزد برگزار شد.

در این انتخابات علیرضا دبیر با کسب 38 رای از 38 رای ماخوذه به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی انتخاب شد.

از 39 نماینده مجمع، 38 نفر رای دادند و همگی به علیرضا دبیر رای دادند و خیرآبادی رای نیاوردند.

پیش از این در 5 تیر 1397 علیرضا دوبیر توانست برای اولین بار سرپرست فدراسیون شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.