افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

کاهش 18 درصدی سرقت های بزرگ در کرمانشاه/ امنیت شهری خط قرمز پلیس است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 267565
کاهش 18 درصدی سرقت های بزرگ در کرمانشاه/ امنیت شهری خط قرمز پلیس است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، گروهبان مهدی حاجیان ظهر شنبه در کمیسیون عملیات ویژه به ریاست جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس کرمانشاه برای افزایش امنیت پایدار و برخورد با مجرمان و متخلفان برنامه های متعددی دارد. وی ادامه داد: یکی از این برنامه ها مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا، سلاح و […]

به گزارش خبرنگار مهر، گروهبان مهدی حاجیان ظهر شنبه در کمیسیون عملیات ویژه به ریاست جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس کرمانشاه برای افزایش امنیت پایدار و برخورد با مجرمان و متخلفان برنامه های متعددی دارد.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه ها مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا، سلاح و مهمات و قاچاقچیان سوخت است.

سردار حاجیان افزود: یکی از این اقدامات فعال سازی گشت ها و پاسگاه های پایانه مرزی پرویزخان است که نتیجه آن کشف یک میلیون و 528 هزار لیتر سوخت قاچاق بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این در حالی است که طی دو ماهه امسال بیش از یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به سال گذشته با کشف یک میلیون و 348 هزار لیتر، 9 برابر شده است. افزایش دادن.

وی یکی دیگر از برنامه های مهم پلیس کرمانشاه در سال جاری را تداوم طرح های مقابله ای و پیشگیرانه در حوزه سرقت عنوان کرد و تصریح کرد: طرح امنیت هر کلانتری در یک شهر و محله یکی از آنها خواهد بود.

سردار حاجیان با اشاره به افزایش 98 درصدی سرقت ها در سال 1402 نسبت به سال 1401 در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دو ماه اخیر امسال سرقت های عمده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تداوم اردوی کاهش تصادفات رانندگی در خیابان ها و نقاط حادثه خیز را از دیگر برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد و گفت: در سال گذشته با همکاری اکثر نیروهای دستگاه های مسئول موفق به اصلاح برخی نقاط حادثه خیز شدیم و این طرح در سال جاری اجرا می شود و با قوت ادامه می یابد.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه های در حال اجرا مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر خواهد بود اما در سال گذشته 9 نقطه را که به کانون عرضه و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بود، به طور کامل تخریب کردیم.

سردار حاجیان در پایان از تلاش پلیس کرمانشاه برای رسیدگی به هرگونه ناهنجاری و برخورد جدی با مجرمان خبر داد و گفت: به هیچ بهانه ای اجازه نمی دهیم عده ای امنیت شهر و جامعه را به چالش بکشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.