افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

حلالی: پرسپولیس باید از تساوی استقلال مقابل تراکتور استفاده می کرد/ تنوع تاکتیکی تیم خوب است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 267470
حلالی: پرسپولیس باید از تساوی استقلال مقابل تراکتور استفاده می کرد/ تنوع تاکتیکی تیم خوب است – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که نظم و انضباط این تیم به دلیل دریافت اخطار خوب نیست و کادرفنی باید تغییراتی در این زمینه ایجاد کند. اسماعیل حلالی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس و رقابت پرمعنا این تیم با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط به جایی رسیده […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که نظم و انضباط این تیم به دلیل دریافت اخطار خوب نیست و کادرفنی باید تغییراتی در این زمینه ایجاد کند.

اسماعیل حلالی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس و رقابت پرمعنا این تیم با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: شرایط به جایی رسیده است که دو تیم در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستند و هر تیمی باید تمرکز و تلاش کند. اشتباه کمتر قهرمان می شود. در حال حاضر استقلال یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شده است چرا که یک امتیاز بیشتر دارد و سرنوشت قهرمانی در دستان خودش است. از آنجایی که هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست، پرسپولیس همچنان شانس دارد.

وی افزود: پرسپولیس علاوه بر اینکه باید در هر سه مسابقه نتایج خوبی کسب کند، از طرفی باید منتظر لغزش استقلال هم باشد و طبیعتا کار این تیم برای قهرمانی سخت تر از استقلال است. با این حال در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست و نباید فراموش کرد که پرسپولیس در سال گذشته چگونه قهرمان شد.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین عنوان کرد: پرسپولیس از تساوی استقلال مقابل تراکتور استفاده نکرد. این تیم می توانست در روز تحریم استقلال در ورزشگاه آزادی سپاهان را شکست دهد و به بالای جدول برسد، در حالی که سپاهان در 10 بازی اخیر خود یکی دو برد کسب کرده بود و شرایط خوبی نداشت.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تنوع تاکتیکی در این تیم به چشم می خورد اما نظم تیم پرسپولیس مانند زمان یحیی گل محمدی نیست. فکر می کنم اخطار به بازیکنان باید مدیریت شود و در بحث از دست دادن موقعیت های گلزنی، کادرفنی باید تمرین را در نظر بگیرد، زیرا اگر پرسپولیس به راحتی موقعیت ها را از دست بدهد ممکن است دچار مشکل شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)