افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

چگونه کت سرمه ای بپوشیم؟ کی گفته کت سرمه ای فقط برای کار و اداره خوبه؟

  • کد خبر : 26718
چگونه کت سرمه ای بپوشیم؟  کی گفته کت سرمه ای فقط برای کار و اداره خوبه؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رنگ ها تاثیر زیادی بر استایل و ظاهر شما دارند، بنابراین زمان بیشتری را نسبت به سایر قسمت ها برای انتخاب رنگ اصلی استایل خود اختصاص دهید. آبی سرمه ای رنگی خنثی است که به خوبی با پوست های روشن تا تیره هماهنگ می شود. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رنگ ها تاثیر زیادی بر استایل و ظاهر شما دارند، بنابراین زمان بیشتری را نسبت به سایر قسمت ها برای انتخاب رنگ اصلی استایل خود اختصاص دهید. آبی سرمه ای رنگی خنثی است که به خوبی با پوست های روشن تا تیره هماهنگ می شود. همانطور که از این رنگ می توان در مجالس مجلل و رسمی استفاده کرد، در استایل های ساحلی و غیررسمی تابستانی نیز کاربرد دارد. همچنین آبی سرمه ای رنگ بسیار مناسبی برای لباس های اداری و دانشگاهی و همچنین مانتوهای رسمی است. مانتو سرمه ای محدودیت سنی ندارد و با هر سن و سبک پوششی می توانید این مانتو جذاب را انتخاب کنید چرا که سرمه ای رنگی کم خطر و راحت است که به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود. بنابراین اگر به دنبال رنگی تیره و جذاب برای استایل تابستانی 1402 هستید که کمی ملایمتر از مشکی باشد، آبی سرمه ای انتخاب مناسبی برای شماست. البته فراموش نکنید که کت مشکی همیشه در همه شرایط پوشیده می شود، اما گزینه مناسبی برای استایل تابستانی نیست.

بنابراین اگر نمی خواهید شبیه کارمندی شوید که کت اداری با کت سرمه ای پوشیده است، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین استایل های تابستانی با کت سرمه ای را در اختیار شما قرار دهیم.

کت آبی سرمه ای

مانتو دریایی و معجزه کرم رنگ; تابستان را به سبک زندگی کنید

اگر می خواهید تابستان را شیک و شیک سپری کنید، می توانید از رنگ کرم برای هماهنگی با مانتو سرمه ای استفاده کنید، برای مثال مانتو سرمه ای می تواند با شلوار کرم و شال ظاهری نیمه رسمی اما شیک به شما بدهد. . البته این بدان معنا نیست که نمی توان از این ترکیب رنگ در تیپ های کژوال استفاده کرد، بلکه بهتر است به جای رنگ خنثی مانند کرم در استایل های روزمره از رنگ های روشن تر و جذاب تری استفاده کنید. اکسسوری های پلنگی را فراموش نکنید، به یاد داشته باشید که طرح پلنگی در استایل هایی که رنگ کرم دارند می تواند ظاهر را زیباتر و جذاب تر کند.

کت آبی سرمه ای

کت آبی سرمه ای

ترکیبی از شنل سرمه ای و سیاه و سفید; راحت و سریع لباس بپوشید

اگر به دنبال ترکیبی سریع و آسان برای چیدن مانتو سرمه ای خود هستید و زمان اضافه ای برای چیدن مانتو ندارید، پیشنهاد می کنیم از رنگ مشکی یا سفید استفاده کنید. فراموش نکنید که ترکیب رنگ سیاه و سفید با تمام لباس های شما می رقصد، بنابراین چه کژوال بپوشید و چه کلاسیک، می توانید شلوار مشکی یا سفید را به عنوان مکمل بپوشید. این قانون در مورد لوازم جانبی یا شال، کیف و کفش نیز اعمال می شود. پس بدون ترس از این دو رنگ برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید.

کت آبی سرمه ای

کت آبی سرمه ای

یک کت مد روز آبی سرمه ای بپوشید; قرمز و قرمز ایرانی را فراموش نکنید.

یکی دیگر از رنگ هایی که می تواند به خوبی با کت سرمه ای ست شود و در کنار ترکیب ظاهری جذاب و زیبا به آن ببخشد رنگ قرمز است. فراموش نکنید که رنگ های روشن همیشه به شما کمک می کنند تا در کنار رنگ های خنثی بیشتر دیده شوید. بنابراین قرمز می تواند یکی از این رنگ ها باشد. اقلام قرمز جذابی را می توان در کمد لباس هر دختری یافت، بنابراین ترکیب کت سرمه ای با قرمز اصلا کار سختی نیست. فقط باید به کمد لباستان بروید و یک شلوار یا شال قرمز را متناسب با کتتان انتخاب کنید. اکسسوری های قرمز رنگ مانند عینک آفتابی با قاب قرمز می توانند ظاهر شما را جذاب تر کنند و ظاهری مدرن به شما ببخشند.

کت آبی سرمه ای

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.