افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

مولوی عبدالحمید از ترکیه آمد و شد، اما چرا؟

  • کد خبر : 267137
مولوی عبدالحمید از ترکیه آمد و شد، اما چرا؟

کانال تلگرامی مولوی عبدالحمید هفته گذشته اعلام کرد که «به اطلاع عموم می رساند که شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید چند روزی در زاهدان نخواهد بود و به سفر درمانی رفته است». این کانال وضعیت وی را مساعد توصیف کرد و اعلام کرد در روزهای آینده به زاهدان بازخواهد گشت. این شبکه از گفتن اینکه عبدالحمید […]

کانال تلگرامی مولوی عبدالحمید هفته گذشته اعلام کرد که «به اطلاع عموم می رساند که شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید چند روزی در زاهدان نخواهد بود و به سفر درمانی رفته است». این کانال وضعیت وی را مساعد توصیف کرد و اعلام کرد در روزهای آینده به زاهدان بازخواهد گشت.

این شبکه از گفتن اینکه عبدالحمید کجا رفته است خودداری کرد و حتی نگفت که این فرد در ایران حضور دارد یا به خارج از کشور رفته است. اما خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که او به ترکیه رفته و احتمالاً به دلیل اینکه تناقض گفتار و عملش در چشم مخاطبانش آشکار نمی شود، کانال رسمی وی مقصد سفر را اعلام نکرده است.

سفر عبدالحمید به خارج از کشور برای معالجه چیز جدیدی نیست. وی در سال های اخیر برای مداوا به کشورهای مرزی ایران سفر کرده است اما آنچه در این سفر به چشم می خورد تناقض گفتار و عمل امام جمعه زاهدان است.

امام جمعه زاهدان در سخنان خود همواره از نبود آزادی و وجود محدودیت می گوید و ترددهای خود را در داخل کشور محدود می داند اما اکنون دیده می شود که به راحتی و بدون محدودیت حتی به خارج از کشور سفر می کند. از طرفی همیشه حق مظلوم را استیضاح می کند اما حالا برای یک معالجه ساده به بیمارستان ها و کادر درمانی کشور اعتماد نمی کند و با هزینه های گزاف راهی یک کشور خارجی می شود. آیا مردم سیستان و بلوچستان توان مالی برای سفر به خارج از کشور برای درمان را دارند؟ اینجا دیگر دل عبدالحمید برای مردم ولایتش نمی سوزد؟!

از سوی دیگر، این سفر نشان می‌دهد که عبدالحمید علی‌رغم افراط‌گری‌های عبدالحمید علیه جمهوری اسلامی، همان‌طور که امنیت و آزادی استفاده از تریبون نماز جمعه برای اقدام علیه جمهوری اسلامی را دارد، آزادی سفر به خارج از کشور برای معالجه را نیز دارد. . . یکی از کاربران سیستان و بلوچستان نیز عکس هایی از سفر چند سال پیش عبدالحمید برای معالجه به ترکیه منتشر کرده است. عبدالحمید پیش از این به کشور بازگشته و در زاهدان به سر می برد.

۲۳۳۰۲

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.