افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کلهر: اسمار باید از تجربیات گل محمدی استفاده کند/ استقلال به احتمال زیاد امتیاز می گیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 266938
کلهر: اسمار باید از تجربیات گل محمدی استفاده کند/ استقلال به احتمال زیاد امتیاز می گیرد – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اسمار مربی توانمندی است اما باید از تجربه یحیی گل محمدی برای هدایت سرخ ها استفاده کند. محمود کلهر در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: پرسپولیس بازی مقابل هوادار را خیلی خوب شروع کرد و سریع به گل رسید و اگر بازیکنان […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اسمار مربی توانمندی است اما باید از تجربه یحیی گل محمدی برای هدایت سرخ ها استفاده کند.

محمود کلهر در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: پرسپولیس بازی مقابل هوادار را خیلی خوب شروع کرد و سریع به گل رسید و اگر بازیکنان این تیم با کمی دقت بیشتر ضربات آخر را زده بودند، می توانستند گلزنی کنند. . گل های بیشتر در نیمه اول. با توجه به وضعیت پرسپولیس در بالای جدول، به نوعی همه مسابقات حکم فینال را دارند و حفظ تمرکز برای کادر فنی و بازیکنان بسیار مهم است.

و افزود: بزرگترین مشکل پرسپولیس در بازی با هواداران، سوختن بازیکنان بود. آل کثیر و آرونوف صاحب توپ و موقعیت های زیادی جلوی دروازه هواداران بودند، اما نتوانستند از تمام آن موقعیت های گلزنی استفاده کنند. هواداران در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی داشتند و اگر بیرانوند درون دروازه نبود می توانست نتیجه متفاوتی کسب کند. به نظر من قرمزها پس از حذف از جام حذفی از اشتباهات آن بازی درس گرفتند و راهی برای رشد پیدا کردند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی هجومی اسمار تصریح کرد: پرسپولیس با حضور اسمار بازی های تهاجمی تری انجام می دهد البته بازیکنانی که به پرسپولیس پیوستند در تهاجمی شدن این تیم موثر بودند. آل کثیر، آرونوف و عبدالکریم حسن به خوبی با تیم سازگار شده اند و روند حرکتی تیم را تهاجمی تر کرده اند. به نظر من اسمار مربی خوبی است، تنها مشکل او این است که در تصمیم گیری عجله دارد. سرمربی برزیلی باید از تجربیات گل محمدی برای تصمیم گیری بهتر در لحظات حساس استفاده کند.

کلهر در خصوص سه دیدار اخیر پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس سه بازی سخت در پیش دارد اما به نظر من دو دیدار سخت مقابل شمس آذر و مس رفسنجان خواهد بود و باید در این دو دیدار با تمرکز بیشتری بازی کنند. فکر نمی کنم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان مشکلی داشته باشد. به نظر من پرسپولیس باید سه بازی بعدی خود را با قدرت و تمرکز کامل انجام دهد و نتایج لازم را بگیرد. احتمال از دست دادن امتیاز استقلال در سه دیدار آینده زیاد است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)