افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ما آماده ایم تا درازمدت در برابر دشمن مقاومت کنیم. 70 درصد اسرای صهیونیست کشته شده اند.

  • کد خبر : 266493
ما آماده ایم تا درازمدت در برابر دشمن مقاومت کنیم.  70 درصد اسرای صهیونیست کشته شده اند.

به گزارش بازار، «خلیل الهیه» رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس در گفتگو با شبکه المنار لبنان گفت: وی افزود: پس از 8 ماه تهاجم به غزه، دشمن با وجود این همه جنایات و کمک های آمریکا نتوانست مقاومت را نابود کند و مقاومت می تواند به مبارزه با متجاوزان صهیونیست ادامه دهد و […]

به گزارش بازار، «خلیل الهیه» رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس در گفتگو با شبکه المنار لبنان گفت:

وی افزود: پس از 8 ماه تهاجم به غزه، دشمن با وجود این همه جنایات و کمک های آمریکا نتوانست مقاومت را نابود کند و مقاومت می تواند به مبارزه با متجاوزان صهیونیست ادامه دهد و از ملت خود برای مدت طولانی دفاع کند. و برای ماه های متوالی

به گفته این مقام حماس، مقاومت آن قسمت از توانایی های آسیب دیده خود را بازسازی کرده و می تواند با توجه به توان خود با شرایط مختلف سازگار شود و ما به دنبال توافقی هستیم که اسرای ما را در برابر اسرای صهیونیست آزاد کند.

الهیه افزود: دشمن صهیونیستی می خواهد اسرای خود را با نیروی نظامی آزاد کند. اما 70 درصد آنها در بمباران کشته شدند. جبهه های یمن، لبنان و عراق، توقف حملات خود را منوط به توقف تجاوز به غزه کرده اند. وقتی با نیروهای مقاومت در منطقه ملاقات می کنیم، تاکید می کنیم که نبرد یکی است و مذاکره یکی است. “

رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس همچنین تاکید کرد: نبردی که دشمن می خواهد آن را طولانی کند، همه باید برای مدت طولانی آماده باشند و ملت ما چاره ای جز مقاومت و مبارزه ندارد. هدف ما از مذاکرات، توقف کامل تجاوز، خروج کامل نیروهای اسرائیلی از نوار غزه و توافق برای تبادل اسرا پس از آن است. طرح اخیری که به ما پیشنهاد کردند بسیار به خواسته های ما نزدیک است، اما دشمن نه به طرح و نه به واسطه ها احترام گذاشت. گذرگاه رفح به پادگان نظامی اسرائیل تبدیل شده است و ما می خواهیم همه سرنشینان گذرگاه را ترک کنند و هیچ راه خروج دیگری را نمی پذیریم.

ساعاتی پیش آمیت حلوی، نماینده کنست رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه 14 تلویزیون این رژیم اعتراف کرد که گردان های 24 حماس همچنان در نوار غزه حضور دارند و حتی یکی از آنها منهدم نشده است. .

شناخت این مقام صهیونیست در حالی صورت می گیرد که گردان های قسام تای در تازه ترین عملیات خود اعلام کردند که دو تانک دیگر ارتش اشغالگر را با موشک ضد زره یاسین 105 در شرق شهر جبلیه در سال 2018 مورد حمله قرار دادند. شمال غزه باند.

این گردان ها همچنین اعلام کردند که مرکز فرماندهی و رصد اشغالگران در شرق شهر جبلیه هدف حملات خمپاره ای قرار گرفت و در عملیاتی دیگر با مشارکت گردان های قدس به محل توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در شرق این شهر حمله کردند. جبالیا.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ستوان یکم رون یابیتس 39 ساله از تیپ بیسلماخ در انفجاری در منطقه حاشیه نوار غزه جان باخت.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن 15 نظامی خود در درگیری های 24 ساعت گذشته در دو جبهه شمالی فلسطین اشغالی و نوار غزه خبر داده بود و از مجروح شدن 11 نظامی در محورهای مختلف جنگ در لوپ خبر داده بود. باند.

همچنین در عملیات مشترک دیگری بین گردان‌های قسام و گردان‌های قدس، یک تانک میرکاوا با راکت ضد زره یاسین 105 مورد حمله قرار گرفت و پس از درگیری در اطراف این تانک، تعدادی از نیروهای پیاده اسرائیلی کشته یا مجروح شدند.

گردان های قسام همچنین سه تانک “میرکاوا 4” را در شرق شهر جبلیه در شمال نوار غزه با راکت های ضد زره یاسین 105 مورد حمله قرار دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=266493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.