افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) قم برگزار می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 266488
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) قم برگزار می شود – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر ، حمید نطقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس خادم الرضا (ع) در قم و در آستانه میلاد با سعادت مبارک. جشن میلاد امام رضا علیه السلام با حضور کاروان زیر سایه خورشید روز جمعه 8 اردیبهشت ماه برگزار می شود. از […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، حمید نطقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس خادم الرضا (ع) در قم و در آستانه میلاد با سعادت مبارک. جشن میلاد امام رضا علیه السلام با حضور کاروان زیر سایه خورشید روز جمعه 8 اردیبهشت ماه برگزار می شود. از ساعت 17 در محل سالن همایش های اسلامی غدیر برگزار می شود. دفتر تبلیغات واقع در چهارراه شهدای قم.

وی گفت: نمایشگاه 30 سال فعالیت هیئت خادم الرضا(ع) قم با عنوان «پیمان با ولایت» نیز در این مکان دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 20 از این نمایشگاه دیدن کنند. تا 24 ساعت ساعت:00 در سالن کنفرانس غدیر.

رئیس هیئت خادم الرضا علیه السلام هیئت قم با بیان اینکه هیئت خادم الرضا علیه السلام در هر دهه از فعالیت خود نمایشگاهی برپا می کند، گفت: این نمایشگاه در سال 1397 برگزار شد. گذشته در سال های 1384 و 1390 و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، امسال نیز نمایشگاه را خواهیم داشت و فعالیت های این کمیته در این سال ها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ناتکی گفت: در نمایشگاه “پیمان با ولایت” 10 فعالیت هیئت خادم الرضا(ع) در اکران های غول پیکر به نمایش در می آید که از جمله آنها می توان به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هیئت و همچنین اقدامات و برنامه های هیئت خادم الرضا اشاره کرد. تابستان و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه اعتیاد جوانان به مواد مخدر در این بخش مشاهده خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه هر سال فعالیت ها و برنامه های هیئت خادم الرضا(ع) را در دهه اول ماه محرم به نمایش می گذارد که برنامه اصلی این هیئت در این سی سال بوده است.

نطقی ادامه داد: در دهه اول ماه محرم برنامه های خادم الرضا علیه السلام در ورزشگاه شهید حیدریان قم با استقبال خوب عزاداران به ویژه جوانان و هزاران نفر از مردان زنان. هر شب در این مراسم شرکت کنید. عزاداران شرکت می کنند.

رئیس هیئت خادم الرضا علیه السلام فعالیت های حوزه بانوان را از دیگر محورهای این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در این بخش برنامه های مختلفی ارائه می شود که در حوزه حجاب و عفاف برگزار شده است. و همچنین در محیط خانواده.

و افزود: نمایش اقدامات و برنامه های جهادی هیئت خادم الرضا علیه السلام از دیگر بخش های این نمایشگاه است و در این قسمت شاهد رزمایش های مختلفی خواهیم بود که اجرا شده است. در قالب همدلی و همدردی در روزهای مختلف سال به ویژه در ایام کرونا.

سخنگو گفت: از دیگر محورهای این نمایشگاه گزارشی از دیدارهای مسئولان هیئت با شخصیت های حوزوی، مراجع عظام تقلید و مسئولان کشوری و استانی در این سال ها است.

وی با بیان اینکه بخش سایبری نیز از دیگر محورهای این نمایشگاه است، افزود: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر فضای مجازی و اهمیت این بخش را مورد تاکید قرار دادند و هیئت خادم الرضا سلام الله علیها وی همچنین سعی کرده است در این زمینه اقداماتی انجام دهد تا جوانان را برای برنامه ریزی به هیئت جذب کند که بخشی از آن در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

رئیس هیئت خادم الرضا علیه السلام در قم گفت: موضوع محوری جشنواره مهدویت نیز از دیگر بخش های نمایشگاه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=266488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.