افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

شنبه ها تعطیل شد با تحریم‌ها و FATF و کاهش بهره‌وری و … 4 ساعت از کار کارگران کاهش می‌یابد.

  • کد خبر : 266349

نشان تجارت – صحن علنی مجلس اسلامی دیروز بار دیگر شاهد بحث داغ بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود، اما در روزهای تعطیل در ایران روشن شد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالاخره تصویب کردند که شنبه به عنوان ر وز دوم تعطیلات هفتگی در این کشور تعطیل باشد. ایٕ ده […]

شنبه ها تعطیل شد

نشان تجارت – صحن علنی مجلس اسلامی دیروز بار دیگر شاهد بحث داغ بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود، اما در روزهای تعطیل در ایران روشن شد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالاخره تصویب کردند که شنبه به عنوان ر وز دوم تعطیلات هفتگی در این کشور تعطیل باشد.

ایٕ ده است. هر چند که تعطیلی شنبه‌ها، مصوبه مجلس نیاز به تصویب شورای نگهبان دارد، که به نظر می‌رسد آنقدر کشور را به آن نزدیک می‌کند که حتی نمایندگان حتی چند برنامه اجرایی از خرداد را نیز تعطیل می‌کنند.

راهگشایی نظر دفتر رهبری

در این میان، اما نهایتا این نظرات عظام تقلید بود نظرات نه مورد توجه قرار گرفت. کما اینکه ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دیروز با اشاره به استفتاء از مرجع تقلید و همچنین انقلاب درباره تعطیلی شنبه‌ها، گفت: هر سه مرجع مرجع تقلید و همچنین دفتر رهبر انقلاب با تعطیلی شنبه‌ها مشکلی دارند. این موضوع به معنای آن است که این مصوبه از نظر شرعی مشکلی ندارد. بدون قانونی و نه از نظر شرعی ایرادی وارد نکند.

اول از همه تعطیلات بود، چرا که با تعطی لی شنبه‌ها، ساعت اجرا از ۴۴ ساعت به ۴۰ س ساعت در هفته کاهش پیدا خواهد کرد.

چرا شنبه‌ها باید تعطیل شود؟

همین مسئله تعطیلی شنبه‌ها از بابت تطبیق ن یز بوده است، شنبه و یکشنبه روزهای تعطیل آخر هفته هستند، یعنی باید به تطبیق با تطبیق با شورهای دیگر توجه کرد و از فرصت‌های تجاری در بازارهای جهانی و منطقه‌ای جلوگیری کرد.

همچنین تعطیلی معتقد است که با تعطیل شدن روز به عنوان دومین روز در هفته، در امور مالی تجاری موافقان رخ خواهد داد، یعنی این تغییر می‌تواند تأثیرات مثبتی بر مبادلات بانکی بین‌المللی در ایران داشته باشد و به اقتصاد کشور در بازارهای اقتصادی منجر شود. جهانی کمک کند.

شنبه ها تعطیل شد

نزدیبه

به ۲۴، از سوی دیگر حتی در گردشگری در منطقه و یا منطقه ای نیز این تعطیلی با کشورهای دیگر خواهد بود. باید به تعطیلی شنبه‌ها در ایران باعث شود کشورهای همسایه ایران نیز می‌شوند. در بسیاری از کشورهای منطقه از جمله ترکیه، شنبه و یکشنبه روز‌های عطیل آخر هفته هستند و در کشور عراق و بسیاری از کشورهای خاورمیا نه و شمال آفریقا نیز بیشتر کشور‌ها جمعه و شنبه را تعطیل می‌کنند.

در واقع این تعطیلی به نزدیکی فرهنگی بین ایران و کشورهای همسا یه خود خواهد شد. منطقه‌ای در این حوزه خواهد شد.
منتشر شد و تلاش کرد این امر می‌تواند به هماهنگی بیشتر با روزهای کاری بین‌المللی کمک کند.

هفته

در این میان باید، اما به دو موضع به طور جدی پرداخت و توجه شود.
اول این هفته به جز این تعطیلی پایان هفته The خلی کوتاه مدت نیز بیانجامد.


بیشتر بخوانید: شنبه‌ها از این تاریخ تعطیل می‌شود


به‌عبری با تعطیلی دو در پایان هفته، مقاصد محلی روستایی بیشتر انتخاب شده و حتی با عدم اقامت در این مقاصد، درآمدهای جانبی دیگری برای آن‌ها خواهد بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تعطیلات و فارغ شدن از افزایش عداد سفر دارای تناسب است.

به سفرهای نوروزی و هر تعطیلات طولانی توجه کنید، یکی از مشکلات بحرانی، بحران‌های مناسب برای سفر و اتوبوس و هواپیما بوده است. ع نق داشته باشند را بخوانید.
در واقع خیلی از مهم‌ترین فواید این تعطیلات را در داخل بیشتر می‌دانند.

سود کارفرمایان از دو روز تعطیلی

از سوی دیگر ذکر این نکته ضروری است که در آن نشان می‌دهد که بازدهی روز تعطیلی از بوده است و در همین راستا نیز ی، چون آلمان و انگلستان، اکنون در این طرح آزمایشی سه روز تعطیل در هفته نیز هستند.

این در حالی است که عادت به ۴۴ ساعت کار نیرویی داشته باشد در مقابل کسر ۴ ساعت واکنش نشان دهد. احران های مختلف هستند بحر آن پیش روی آنان باشند. تا حل مسئله‌ای که تنها با اضافه شدن یک ساعت می‌تواند مرتفع شود.

از طرفی تعطیل شدن یک روز بیشتر در مواردی که، تولیدی یا کارخانه از نیروی کار خود به صورت استفاده می‌شود، حتی نمی‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌هایی مانند برق و گاز و انرژی و انرژی و شاید استهلاک دستگاه‌ها باشد. این موارد توسط کارفرمایان مورد توجه قرار گرفتن.

شنبه ها تعطیل شد

شنبه‌ها تعطیل شد حالا نوبت FATF است

اما در این میان و با همه این توضیحات و پذیرش ت عطیلی شنبه به جای پنجشنبه به خود موضوع مبارکی است، امّا دیگران را نیز در این میان بازخوانی کرد. با توجه به این که مجلسی کاملا پذیرفته شده است، نیاز به استفاده از جهان وجود دارد، از مهم ترین فواید تعطیلی روزهای شنبه در کشور است.

در واقع به می‌رسد پس از ماه‌ها، اما اگر اولین گام برای پذیرش و فهم ایران، نیاز به شبکه جهانی در اقتصاد است، سرانجام برداشته شده است، اما حقیقت این است که اصلاً کافی نیست.

تعطیلی روزهای شنبه از آن روز پنجشنبه و جمعه به عنوان تعطیلی آخر هفته مانع از آن می شود که به خاطر تحریم ها و بیش از حد از FATF است.

در واقع تعارف دام عادت کنند، اکنون به خودی خود دارای ارزشی نیست، چرا که چمبره ریم‌ن ر مجمع تشخیص مصلحت نظام است واقتصاد نیمه ست.

در شرایطی می‌توان تعطیلی روز شنبه به عنوان دومین تعطیل در هفته را خوب دانست، حالا ممکن است در کشور بالاخره بپذیرد و راه‌حل بهبود وضعیت اقتصادی از دروازه‌های جهان می‌گذرد، هیچ کمکی برای کشور ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=266349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.