افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

استایل های جذاب و مجلل ملکه زیبای قطر; زلزله زنان در خاورمیانه، چه برندهایی وجود دارد؟

  • کد خبر : 26623
استایل های جذاب و مجلل ملکه زیبای قطر;  زلزله زنان در خاورمیانه، چه برندهایی وجود دارد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز حتما نام ملکه قطر را از موزه بنت ناصر شنیده اید اما شاید ندانید که او یکی از زنان قدرتمند و خوش استایل خاورمیانه است که لقب زن زلزله زده را به خود اختصاص داده است. بنت ناصر بن عبدالله المسند همسر دوم شیخ حمد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز حتما نام ملکه قطر را از موزه بنت ناصر شنیده اید اما شاید ندانید که او یکی از زنان قدرتمند و خوش استایل خاورمیانه است که لقب زن زلزله زده را به خود اختصاص داده است. بنت ناصر بن عبدالله المسند همسر دوم شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر، یکی از مدافعان سرسخت حقوق زنان و دارای مدرک جامعه شناسی است. شاید برای شما کمی عجیب باشد، اما این ملکه زیبا به همان اندازه که در زندگی خصوصی خود جسور و مدرن است، در دنیای مد نیز جسور و مدرن است. به عنوان مثال، شیخه مزاح اولین زن در خانواده سلطنتی است که منصب دولتی را بر عهده گرفت، او تابوهایی را که در میان اعراب در مورد زنان وجود داشت شکست تا نماینده ویژه یونسکو برای آموزش مقدماتی و پیشرفته و مدیر بنیاد آموزش شود. ، علم و توسعه جامعه. جالب است بدانید که تنها چند سال پس از ورود این زن متفاوت به خاندان سلطنتی، شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، همسر موسی بنت مسند، در یک کودتای بی‌صدا و بدون خونریزی بر تخت سلطنت می‌نشیند.

اگر بخواهیم به استایل و لباس پوشیدن ملکه قطر اشاره کنیم، باید بگوییم که او تا حد زیادی از برندهای لوکس استفاده می کند و هزینه زیادی برای رشد صنعت مد در خاورمیانه می پردازد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از تیپ های جذاب و مجلل ملکه قطر آشنا شوید.

ملکه قطر

ملکه قطر با لباس مجلسی طراحی شده توسط استفان رولند

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ملکه قطر یکی از زیباترین و زیباترین ملکه های جهان است که با برند لباس خود در زمینه مو و مد پیشرو بوده و با ملکه رانیا هماهنگ بوده است. زمانی که او میهمان خانواده سلطنتی بریتانیا بود، پیراهن خاکستری بسیار ظریفی به تن داشت که توسط استفان رولند طراحی شده بود. بد نیست بدانید یکی از ویژگی های بارز این ملکه استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق حتی در مراسم غیر رسمی و سلطنتی است.

ملکه قطر

شیخه مزاح و رابطه خوبش با برند والنتینو

یکی از برندهای پرطرفدار و بسیار لوکسی که ملکه قطر آن را دوست دارد و با نگاهی به استایل آن ها می توانید لباس های این برند را تا حد زیادی مشاهده کنید، برند والنتینو است. شیخه موزاه علاوه بر این برند، لباس هایی از شنل، هرمس و ژان پل گوتیه نیز می پوشد، اگرچه لباس هایی از برندهای زیادی به تن می کند، اما می توان گفت این برندها مورد علاقه این ملکه زیبا و خوش لباس هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ملکه جذاب سن زیادی ندارد، برخلاف ظاهر و استایلش در سال ۱۹۵۹ به دنیا آمده است.

ملکه قطر

ملکه قطر

باز هم زیباترین ملکه جهان با لباس والنتینو و جواهرات کارتیه

یکی دیگر از لباس های جذاب و بسیار مجلل ملکه قطر که سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث محبوبیت مجدد این ملکه مد در دنیای مد و مد شد، لباس او با تی شرت فسفری از برند والنتینو واس است. البته جدا از این پیراهن، این استایل نیمی از جذابیت خود را از اکسسوری های مجلل و پر زرق و برق برند کارتیه می گیرد که اگر به تصاویر زیر دقت کنید متوجه می شوید که شیخ مزاح از دستبند و کمربند استفاده کرده است. از این برند معروف

ملکه قطر

ملکه قطر

دیور; برند مورد علاقه خانم های زلزله زده در انتخاب لوازم جانبی.

برند دیور یکی از جذاب ترین و نماینده ترین برندهای دنیای مد است که تا حد زیادی در لباس های ملکه قطر نمود پیدا کرده است. شیخه مزاح نه تنها برای لباس هایش بلکه برای انتخاب اکسسوری ها هم از این برند کمک می گیرد، مثلا اگر به استایل زیر نگاه کنید می بینید که کیف کوچک شیخه مزاح برند دیور است. البته این تنها سبکی نیست که زیباترین ملکه دنیا از این برند استفاده کرده است، اگر به سبک خانواده سلطنتی ادامه دهید، دیگر سبک های دیور را خواهید شناخت.

ملکه قطر

ملکه قطر

اگر می خواهید زیباترین ملکه های دنیا و استایل آنها را بشناسید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.