افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

شافعی: بافعی: هوادار به جای حواشی تیمم را حمایت می‌کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 265985
شافعی: بافعی: هوادار به جای حواشی تیمم را حمایت می‌کنم – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به قهرمانی سرخپوشان امیدوار هستم و دوست دارم در مقابل قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم. محمود شافعی با میزان، درباره برتری هوادار پرسپولیس در هفته بیست وهفتم لیگ برتر، گفت: پرسپولیس یک متوسط ​​را به نمایش گذاشت و با توجه به اشتباهات مدافعان مدافعان هوادار از موقعیت‌هایشان به خوبی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به قهرمانی سرخپوشان امیدوار هستم و دوست دارم در مقابل قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

محمود شافعی با میزان، درباره برتری هوادار پرسپولیس در هفته بیست وهفتم لیگ برتر، گفت: پرسپولیس یک متوسط ​​را به نمایش گذاشت و با توجه به اشتباهات مدافعان مدافعان هوادار از موقعیت‌هایشان به خوبی و به گل تبدیل شد. خط دفاع پرسپولیس در نیمه اول ویژه نداشت و در چند صحنه هوای دار تا مرز فروپاشی دروازه پیش رفتند.

وی ادامه داد: هم به سرنوشت بازی آلومین یوم دچار می‌شدیم. خط هافبک پرسپولیس به خوبی توپ را در زمین به گردش در می‌آورد و روی چن د حرکت خوب دفاع هوادار را به هم ریخت. آل‌کثیر در این بازی خوب می‌توانم روی یک صحنه و تک به تو را دقیق‌تر بزند هت‌تریک کند. در کل عملکردشان بود و باید برای ۳ بازی آینده هتر عمل کنند.

*اسمار پرسپولیس را وارد یک سبک جدید کرد

پرسپولیس در رابطه با عملکرد اوسمار، مشخص پ رسپولیس بعد از رفتن رو به رو شد و اوسمار ن تایت ه هفته سبک خودش را پیدا کرد . عملکرد خوبی نشان داد، اما باید عملی عملی نکند. از نظر من اگر خوش شانس باشید و امتیاز استقلال از دست دادن می‌توانم یک قهرمانی را به دست بیاورد بدهم.

*هر تیمی نمی‌تواند در مقابل پرسپولیس قد علم کند

شافعی با استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس دست به آب آتش نخواهد زد: استقلال خوزستان دیگر چیزی از دست دادن و در مقابل پرسپولیس پرسپولیس اعلام خواهد کرد. ادر هیر ماتوناند بها وهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه پستهههههههه پس پسههههههههههههههههههههههههههههههههه پستهر پسرهرهههههههررهررهرررررر denی ddیdnی خwahad خwahad. قرمزپوشان همیشه در آزادی دست بالاتر را داشته‌اند و هر تیمی نمتو در مقابل آن‌ها قد علم کند. اوسمار در این 3 بازی باقی مانده است که باید عمل کند و این را بداند به نوع تفاسیری که خواهد داشت. من به قهرمانی سرخپوشان امیدوار هستم و در مقابل مس در تهران قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

*باید داوران با دقت تمام بازیهای لینند

وی در پایان در خصوص داوری 3 بازی باقی مانده لیگ، در نظر داشت: باید ت اشتباه آن‌ها باعث شود که یک تیم ریشه دار شود. استقلال و شرایط حساسی و باید مراقب حواشی و اتفاقات داوری باشند. فارغ از رنگ‌ها دوست دارم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود. مثل یک هوادار به جای پرداختن به حواشی تیمم را تا لحظه آخر حمایت می کنم تا انشاءالله یک افتخار دیگر به تالار پرسپولیس اضافه شود.

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال نیو ز شوید(کلیک کنید)