افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

30 شبکه مجازی مروج بداخلاقی در مازندران منهدم شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 26586
30 شبکه مجازی مروج بداخلاقی در مازندران منهدم شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کریمی در گفتگوی ویژه خبری گفت: علاوه بر نیازهای فردی و دینی مردم، در حوزه اجتماعی و فرهنگی وارد فاز سیاسی شده ایم و اخیراً در اتفاقاتی که در فصل پاييز. سال گذشته یعنی موضوع کشف حجاب و بی توجهی به این فرهنگ به مقوله امنیتی تبدیل شد که اهمیت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کریمی در گفتگوی ویژه خبری گفت: علاوه بر نیازهای فردی و دینی مردم، در حوزه اجتماعی و فرهنگی وارد فاز سیاسی شده ایم و اخیراً در اتفاقاتی که در فصل پاييز. سال گذشته یعنی موضوع کشف حجاب و بی توجهی به این فرهنگ به مقوله امنیتی تبدیل شد که اهمیت این موضوع را دوچندان کرد.

وی افزود: در واقع دشمن با هدف قرار دادن کوچکترین نهاد اجتماعی که خانواده است به دنبال براندازی نظام بود که البته ناکام ماند.

کریمی در ادامه ماجرای تاریخی خروج مسلمانان از اندلس بعد از 800 سال برای ترویج فحشا و برده داری وی خاطرنشان کرد و افزود: ما نیز این اهمیت را در عرصه فرهنگی، اجتماعی و بالاتر از همه سیاسی احساس می کنیم و باید از آن صیانت شود، امروز این موضوع اعتقادی و فردی نیست که دشمن خانواده های ما را هدف قرار داده تا خانواده های ما را هدف قرار دهند. می تواند به هدف عالی خود یعنی براندازی نظام دست یابد و پاسداری از این فرهنگ بر همه ما لازم و واجب است و کسانی که شکست می خورند باید پاسخگو باشند.

دادستان مرکز استان گفت: اینکه امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی گزارش می دهند که برخی نهادها آن دغدغه را ندارند، صحت ندارد. ما ظرفیت قانونی لازم برای رسیدگی به استعفای مقامات را داریم که ماده 576 است که قانونگذار به عزل اشاره کرده است.

وی افزود: در ماه های اخیر به همت سربازان گمنام امام زمان (عج)aj) در استان مازندران بیش از 30 شبکه مجازی که تولیدات آنها خلاف خانواده است و هدف آنها تضعیف بنیان خانواده و ترویج است. عمل شنیع گریبا طلاق، زندگی با حیوانات موذی و امثال آن برخورد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.