افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بازگشایی میدان انقلاب مشهد/ تداوم کمک رسانی به سیل زدگان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 265818
بازگشایی میدان انقلاب مشهد/ تداوم کمک رسانی به سیل زدگان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه استانی – فاطمه سعادتیان نیک: بارندگی شدید روز چهارشنبه در مشهد در دو منطقه خیابان سیدی و میدان الخبال خسارات زیادی برجای گذاشت که تاکنون 7 نفر جان باخته و 3 نفر مفقود شده اند. امدادرسانی از اولین لحظات وقوع سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 18 ساعت تلاش؛ بازگشایی میدان […]

خبرگزاری مهر، گروه استانی – فاطمه سعادتیان نیک: بارندگی شدید روز چهارشنبه در مشهد در دو منطقه خیابان سیدی و میدان الخبال خسارات زیادی برجای گذاشت که تاکنون 7 نفر جان باخته و 3 نفر مفقود شده اند. امدادرسانی از اولین لحظات وقوع سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.


18 ساعت تلاش؛ بازگشایی میدان انقلاب مشهد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: میدان انقلاب مشهد که از بعدازظهر دیروز به دلیل آبگرفتگی مسدود شده بود، پس از 18 ساعت تلاش به طور کامل بازگشایی و به روی ترافیک باز شد.

سرهنگ هادی امید اظهار داشت: میدان انقلاب مشهد که از بعدازظهر دیروز به دلیل جاری شدن سیل مسدود شده بود، پس از 18 ساعت تلاش به طور کامل بازگشایی و برای تردد در دسترس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: با توجه به آبگرفتگی و گل و لای در میدان انقلاب، با تلاش ماموران، بازگشایی این جاده از ظهر دیروز آغاز و با تمام تلاش انجام شد.

وی افزود: موضوع سیل مشهد به خوبی مدیریت شد اما مرگ چند شهروند ذائقه ما را ترش کرد.

عمرد ادامه داد: هم اکنون ترافیک در بلوار استقلال، میدان قائم، میدان جهاد و میدان الانگلب سنگین است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: بر اساس اخطار هواشناسی بارش شدید باران در مشهد و سایر شهرهای خراسان رضوی در روزهای شنبه و یکشنبه ادامه خواهد داشت لذا شهروندان از تردد به مناطق روستایی و ییلاقی خودداری کنند.


وزیر کشور در میان سیل زدگان مشهد

وزیر کشور در سفر به مشهد مقدس برای بررسی آخرین وضعیت سیل با مردم سیل زده دیدار و گفتگو کرد.


پیش بینی بارندگی های مکرر در مشهد/بارش های سیل آسا افزایش می یابد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی za در سطح استان همچنان پیش بینی می شود این سامانه به صورت متناوب تقویت شود و فراوانی سیل در مشهد افزایش یابد.

آذر رضایی پور تصریح کرد: افزایش میزان بارش شدید همراه با وقوع رعد و برق به ویژه در مناطق مستعد به صورت رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین آب گرفتگیایجاد در رفتن آبگرفتگی معابر و اختلال در سیستم حمل و نقل استان خراسان رضوی تا اوایل دوشنبه هفته آینده رخ می دهد.

وی گفت: بر این اساس به مردم توصیه می شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها، صعود به ارتفاعات، تشدید عملیات، ورود به ییلاقات و مناطق گردشگری استان خودداری کنند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا متحمل خسارت نشوند به جان و مال


جستجوی تیم های تخصصی برای یافتن ۲ مفقود در سیل فریمن

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای هلال احمر جستجو توسط تیم های تخصصی برای یافتن دو مفقود شده در سیل فریمان را از سر گرفته اند.

علی صبوری اظهار داشت: نیروهای هلال احمر اوایل امروز جست‌وجوی تیم‌های تخصصی برای یافتن دو مفقود در سیل در شهر فریمان را از سر گرفتند.

نماینده مردم هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر بارندگی بعدازظهر دیروز در خراسان رضوی و مشهد چهار نفر در سیل شهرک فریمان مفقود شدند. دیگری در روستای احمدآباد پیدا شد.

وی افزود: روز گذشته نیروهای هلال احمر سه نفر گرفتار در سیل شهر فریمان را از خطر مرگ حتمی نجات دادند.

صبوری تصریح کرد: چندین روستای فریمان در شب گذشته دچار قطعی برق و آبگرفتگی شدند که نیروهای هلال احمر در حال بررسی وضعیت و خدمات رسانی به آنها هستند.

نماینده جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شست و شوی میدان الجینال و خیابان های 69 و 71 سپه مشهد گفت: امدادرسانی به مردم ساکن در خیابان سپه مشهد همچنان ادامه دارد و شب گذشته 8 نفر از ساکنان این منطقه بر اثر انفجار کشته شدند. هلال احمر که محل اسکان اضطراری بود و سایر ارگان ها نیز اقداماتی را برای اسکان سایر ساکنان انجام دادند.


وزیر کشور وارد مشهد شد

وزیر کشور رضوی برای بررسی وضعیت آخرین سیل در خراسان دقایقی پیش وارد مشهد شد.

احمد وحیدی برای بررسی آخرین وضعیت سیل در خراسان رضوی دقایقی پیش وارد مشهد شد.

آخرین جزئیات سیل مشهد/ مددرسانی همچنان ادامه دارد

وزیر کشور در این سفر به منظور بررسی آخرین وضعیت از برخی مناطق مشهد بازدید و با استانداران استان دیدار خواهد کرد.


سیل در خراسان رضوی جان ۷ نفر را گرفت

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: خیر کسانی که جان خود را از دست داده اند سیل روز چهارشنبه در استان خراسان رضوی به هفت نفر افزایش یافت.

سید رضا عباسی نیشابوری اعلام کرد: خیر کسانی که جان خود را از دست داده اند سیل دیروز چهارشنبه در استان خراسان رضوی به هفت نفر افزایش یافت.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: پنج نفر از این افراد مشهدی و دو نفر از روستاهای فریمان هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.