افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

جواد عزتی با «تمساح خونین» در سینما

  • کد خبر : 26568
جواد عزتی با «تمساح خونین» در سینما

مخاطب 24: به نقل از مهر; جواد عزتی بازیگر موفق سینمای ایران قصد دارد فیلم سینمایی «تمساح خونین» را کارگردانی کند. سینما همچنین تجربه جواد عزتی بازیگر تلویزیون و سینما که در این سال ها نقش های جدی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی داشته است، به نظر می رسد قصد دارد کارگردانی را […]

مخاطب 24: به نقل از مهر; جواد عزتی بازیگر موفق سینمای ایران قصد دارد فیلم سینمایی «تمساح خونین» را کارگردانی کند. سینما همچنین تجربه

جواد عزتی بازیگر تلویزیون و سینما که در این سال ها نقش های جدی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی داشته است، به نظر می رسد قصد دارد کارگردانی را هم تجربه کند.

او در کارهای اخیرش چون «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و «بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نقشی فراتر از بازیگر در نگارش فیلمنامه داشت، این بار با همکاری کامران حجازی به عنوان تهیه کننده فیلم «تمساح خونین» ” برای پروانه تولید اقدام کرده است.

در صورت صدور پروانه ساخت این فیلم، جواد عزتی در فهرست بازیگرانی قرار می گیرد که می توانند تجربه متفاوتی را به عنوان کارگردان فیلم اول ثبت کنند.

با توجه به دوری بازیگری عزتی از فیلم های کمدی در سال های اخیر، به نظر می رسد علاقه او به ساخت فیلم در مقام کارگردان بیشتر به سینمای جدی با مسائل اجتماعی نزدیک باشد.

کامران حجازی که درخواست پروانه ساخت «تمساح خونین» در سامانه سازمان سینمایی به ثبت رسیده است، پیش از این در فیلم های «مرد بازنده» و «کت چرمی» با جواد عزتی و در سریال «زخم کاری» او به عنوان تهیه کننده کار کرده است. مدیر پروژه نیز بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.