افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کاپیتان پرسپولیس هوادار اسمار شد!

  • کد خبر : 265529
کاپیتان پرسپولیس هوادار اسمار شد!

آفتاب نیوز: رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس درباره از دست دادن موقعیت های گلزنی مقابل هواداران گفت: به هر حال پرسپولیس با توجه به شرایط خاصی که دارد بی امان حمله می کند چرا که فقط باید سه امتیاز بگیرد و از مبارزه برای قهرمانی دور بماند. این مشکل باعث می شود پرسپولیس با ریسک […]

آفتاب نیوز:

رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس درباره از دست دادن موقعیت های گلزنی مقابل هواداران گفت: به هر حال پرسپولیس با توجه به شرایط خاصی که دارد بی امان حمله می کند چرا که فقط باید سه امتیاز بگیرد و از مبارزه برای قهرمانی دور بماند. این مشکل باعث می شود پرسپولیس با ریسک بازی کند، بنابراین تیم های حریف گاهی اوقات موقعیت های خطرناکی دارند. از زمانی که شجاعی سرمربی شد، تیم هوادار نتایج بسیار خوبی کسب کرده و به تیمی هجومی تبدیل شده است و به همین دلیل گاهی اوقات حملات خطرناکی روی دروازه پرسپولیس داشت که کنعانی زادگان و گلسیانی را نگران می کرد، زیرا این دو مدافع به نوعی از آماتور حمله می کنند. تیم تنها بود

نورمحمدی در این باره ادامه داد: فکر می کنم مدافعان جناح ما بدون کنترل حمله می کنند و این باعث می شود که مهاجمان حریف با مدافعان میانی ما خلوت کنند. این مشکل باید با کمک هافبک های دفاعی و بازگشت سریع مدافعان کناری در ضد حملات حریف جبران شود.

وی درباره استقلال خوزستان حریف بعدی پرسپولیس نیز گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است که بازی بسیار خوبی مقابل سپاهان انجام داد و این تیم قدرتمند را متوقف کرد اما شکست عجیبی مقابل نساجی متحمل شد. استقلال خوزستان با بازیکنان ازبکستانی و چند چهره دیگر در نیم فصل دوم تغییر رنگ داد و به همین دلیل برای پرسپولیسی که دنبال بقا است و چیزی برای از دست دادن ندارد می تواند خطرناک باشد. هرچند فکر می کنم قهرمانی تا هفته آخر ادامه داشته باشد.

نورمحمدی درباره باخت ارونوف مقابل هوادار با بیان اینکه او نتوانست مانند دیدار مقابل نساجی بدرخشد، گفت: اورونوف یکی دو موقعیت مقابل هوادار داشت که ارشا شکوری مهار کرد اما شاید از نظر روحی کمی افت کرده است. شاید با تغییر جایگاه او در چندین پست مختلف و سپردن مسائل تاکتیکی مختلف به او بتوانم دوباره بهترین نتیجه را از او بگیرم.

مدافع میانی اسبق سرخ‌ها همچنین گفت: سروش بازیکنی طراح است که غیبت او در پرسپولیس کمی تاثیرگذار بود، زیرا به هر حال با نحوه بازی و سبک بازی‌اش، حملات این تیم به خوبی به زمین منتقل می‌شود و تیم نظم و هماهنگی بهتری پیدا می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عثمر باید بماند یا خیر، گفت: بعد از رفتن یحیی، عثمر تیم را تحویل گرفت و البته با جذب چند بازیکن خوب که در زمان یحیی نبود، نتایج خوبی گرفت. به همین دلیل چون عثمر 100 درصد دانش دارد باید حفظ شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.