افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

گردهمایی بزرگ «حامیان حفظ حریم خانواده» در دیلم برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 26541
گردهمایی بزرگ «حامیان حفظ حریم خانواده» در دیلم برگزار شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)aj(شهر دیلم چهارشنبه شب در این دیدار مردمی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا)س) فرمود: حضرت زهرای اطهرس) بانوی بزرگواری که مظهر کمالات الهی و عالی ترین شکل انسان ها به ویژه زنان است و در عفاف و حجاب الگوی بی نظیری است که می […]

به گزارش خبرنگار مهر ، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)aj(شهر دیلم چهارشنبه شب در این دیدار مردمی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا)س) فرمود: حضرت زهرای اطهرس) بانوی بزرگواری که مظهر کمالات الهی و عالی ترین شکل انسان ها به ویژه زنان است و در عفاف و حجاب الگوی بی نظیری است که می توان با دقت در سیره و سیره پیامبر اکرم(ص) همسان کرد. از عظمت او

سرهنگ پاسدار محمد سلیمی افزود: این بانوی بزرگوار دارای حیا و عفتی همچون فضیلت و کمال ارزشمندی است. محافظه کار او آن را اوج رفتار خود قرار داده بود که مورد خواست و رضایت خداوند قرار گیرد و از همه محرومان، حتی از نابینایان، پنهان شود.

وی با تاکید بر اینکه اولین رکن خانواده زن است، تصریح کرد: زن می تواند نقش برجسته و کلیدی در اصلاح جامعه داشته باشد همچنان که زنان ما در اصلاح جامعه نقش کلیدی و برجسته ای داشته اند.

سرهنگ پاسدار سلیمی افزود: زنان به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی از ارزش و جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردارند چرا که در تصمیم گیری های اصلی کشور و در عرصه های مختلف حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)aj) دیلم ادامه داد: زن با حجاب ابتدا برای خود امنیت ایجاد می کند و ثانیاً برای جامعه امنیت ایجاد می کند.

وی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که بانوی محجبه ایرانی در صحنه های علمی، سیاسی، ورزشی و… حضور فعال و قدرتمندی دارد و این نشان می دهد که حجاب اسلامی هیچ مانعی برای پیشرفت زنان ایجاد نمی کند.

سرهنگ پاسدار سلیمی افزود: سرمایه گذاری اصلی دشمن امروز در ارزش های ماست.

وی تاکید کرد: رسالت اصلی خانواده اسلامی پایبندی به ارزش های دینی است، ارزش هایی که بهای آن شهادت عزیزترین مردم ما بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.