افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

عملیات مقاومت در نبرد جبلیه فراتر از تصور است/دشمن تلفات سنگینی داده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 265398
عملیات مقاومت در نبرد جبلیه فراتر از تصور است/دشمن تلفات سنگینی داده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حوزه جبالیا طی سه روز گذشته، شمال نوار غزه به صحنه یک میدان نبرد تمام عیار تبدیل شده است و همانطور که الجزیره نشان می دهد، اشغالگران صهیونیست با وجود بمباران وحشیانه مناطق غیرنظامی نه تنها هیچ دستاوردی نداشته اند، بلکه گروه های مقاومت ضربات مهلکی را وارد کرده اند. بر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حوزه جبالیا طی سه روز گذشته، شمال نوار غزه به صحنه یک میدان نبرد تمام عیار تبدیل شده است و همانطور که الجزیره نشان می دهد، اشغالگران صهیونیست با وجود بمباران وحشیانه مناطق غیرنظامی نه تنها هیچ دستاوردی نداشته اند، بلکه گروه های مقاومت ضربات مهلکی را وارد کرده اند. بر سربازان و تجهیزات نظامی اشغالگران.

شبکه خبری الجزیره امروز چهارشنبه در گزارشی به آغاز آن اشاره کرد مرحله جدیدی از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیه در شمال غزهوی از تاکتیک‌های نظامی جدید گروه‌های مقاومت و هماهنگی تحسین‌برانگیز اطلاعاتی و نظامی اتاق عملیات مشترک آنها در نبرد سخت با متجاوزان قدردانی کرد و ضربات مهلک مقاومت فلسطین را مجاهدی بر لشگر ارتش صهیونیستی فراتر از تصور خواند. .

شبکه الجزیره با تاکید بر خسارات زیاد تجهیزات نظامی اشغالگران در جبلیه، تصاویری از نبرد میدانی مجاهدان فلسطینی در انهدام تجهیزات ارتش اسرائیل از جمله تانک، بولدوزر و خودروهای شخصی را ارائه کرد. و افزایش آسیب به تجهیزات نظامی اشغالگران به معنای تلفات انسانی بالا در صفوف یگان های نظامی این رژیم است.

این شبکه خبری قطری به تحلیل کشته شدن حداقل 12 نظامی دیگر اسرائیلی در عملیات مشترک گروه های قدرتمند فلسطینی در حومه شهر پرداخته است. جبالیا نشان دهنده هماهنگی بالای گردان های عزالدین است قسامگردان های قدس و تیپ ناصر صلاح الدین وی آن را ضربه ای به صهیونیست ها توصیف کرد.

در این رابطه، فیض الدویریتحلیلگر معروف شبکه الجزیره در سخنانی که در آن از مهارت بالای نظامی اتاق عملیات مشترک گروه های فلسطینی در نبردهای اخیر در شمال غزه تمجید کرد، تاکید کرد: دستاوردهای مقاومت در میدان، نتیجه مدیریت ارشد اتاق مشترک. اتاق عملیات

الدویری درگیری های شدید در روستاها در روزهای اخیر جبالیا آن را قابل تامل دانست و افزود: دو تصویر اخلاقی و غیراخلاقی در رصد و کنترل عملیات جبالیا در چند روز اخیر متوجه شدم؛ در تصویر اول آسیب شدیدی به صفوف دشمن صهیونیستی و تجهیزات نظامی آن دیدم که نشان از مدیریت و آموزش عالی و موفق مجاهد فلسطینی در نبرد اخلاقی در دفاع از ناموس و استقلال آنها بود، اما از سوی دیگر، من شاهد تصویری غیر اخلاقی از دشمن بدون خط بودم. قرمزی تجمع غیرنظامیان به خودروهای امدادی اشاره کرد.

این تحلیلگر مسائل راهبردی و نظامی، عملیات سه روز پایانی مقاومت گروه های فلسطینی را که خسارات جدی به تسلیحات دشمن و تلفات نظامی صهیونیست ها وارد کرد، بسیار غافلگیرکننده و عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را بسیار شگفت انگیز توصیف کرد. اشغالگران در چند روز گذشته بسیار تأثیرگذار بودند و او این را قویاً می دانست.

با گذشت بیش از هفت ماه از تجاوزات بدون نتیجه و بدون نتیجه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم هر روز به عمق بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

رژیم صهیونیستی در این مدت دستاوردی جز جنایت، کشتار، ویرانی، جنایات جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران سازمان های امدادرسان و قحطی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسراییل بدون توجه به دستاوردهای آینده در این جنگ شکست خورده است و حتی پس از گذشت هفت ماه نیز نتوانسته است گروه های مقاومت را در منطقه کوچکی که سال ها در محاصره بوده، وادار به تسلیم کند و به جهان بپیوندد. افکار عمومی برای ارتکاب جنایات آشکار در غزه، گم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.