افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

توسل به شکست پرسپولیس با مهاجم خارجی بی اثر – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 26529
توسل به شکست پرسپولیس با مهاجم خارجی بی اثر – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات خوبی بین این باشگاه انجام شد. لئاندرو پریرا و وکیلش تمام شد. باشگاه از همان ابتدا تلاش کرد تا بحث ها را صادقانه و در عین حال با رویکردی مثبت و ارزنده انجام دهد. پریرا و نماینده شما کمک زیادی به پیشرفت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکرات خوبی بین این باشگاه انجام شد. لئاندرو پریرا و وکیلش تمام شد. باشگاه از همان ابتدا تلاش کرد تا بحث ها را صادقانه و در عین حال با رویکردی مثبت و ارزنده انجام دهد. پریرا و نماینده شما کمک زیادی به پیشرفت کار کرد تا از این نظر موفقیت خوبی برای پرسپولیس به همراه داشته باشد و شاهد جدایی با درگیری های حقوقی نباشیم.

توافق دوجانبه برای نزول کردن قرارداد امروز نهایی شد و ساعتی پیش قرارداد امضا شد. طبق این قرارداد پریرا وی از سال دوم قرارداد و حقوق و حقوق مربوط به آن چشم پوشی کرد و با تعهد باشگاه به پرداخت مابقی حقوق و حقوق ناشی از قرارداد فصل گذشته، توافق برای نزول کردن قرارداد توسط او امضا شد. در این قرارداد برای پرداخت اعتبارات آنها نیز مدتی تعیین شد.

در نتیجه دو طرف به همکاری خود پایان دادند. نام پریرا او اکنون به عنوان یکی از بازیکنان خارجی قهرمان لیگ، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران با پرسپولیس به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جدایی پریرا با دریافت یک میلیون و 100 هزار پزو در هر فصل و نیم تشکیل شد که 360 هزار پزو مربوط به نیمه دوم فصل 02-1401 و 740 هزار پزو مربوط به فصل 03-1402 است.

پریرا او فقط یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و در اکثر بازی های برگشت غایب بود تا نشان دهد همچنان بازیکن است. بنجل برزیلی ها می توانند پیراهن پرسپولیس را بپوشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.