افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی پس از سیل اخیر

  • کد خبر : 265233
تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی پس از سیل اخیر

به گزارش مانیبان؛ در پی وقوع سیل امروز در مشهد و خراسان رضوی، معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار این استان، آخرین وضعیت این حادثه را بررسی و بر بسیج همه جانبه امکانات، دستگاه های اجرایی و امدادگران برای کمک به حادثه دیدگان تاکید کرد. . مخبر عصر امروز در این تماس […]


به گزارش مانیبان؛ در پی وقوع سیل امروز در مشهد و خراسان رضوی، معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار این استان، آخرین وضعیت این حادثه را بررسی و بر بسیج همه جانبه امکانات، دستگاه های اجرایی و امدادگران برای کمک به حادثه دیدگان تاکید کرد. .

مخبر عصر امروز در این تماس تلفنی با اشاره به وقوع سیل در مشهد، فریمان و چند شهر دیگر خراسان رضوی ضمن ابراز تاسف از جان باختن چند تن از هموطنان، خواستار بررسی دقیق مناطق سیل زده و بسیج امکانات لازم شد. برای امدادرسانی اضطراری و اسکان برخی از حادثه دیدگان، با وی دیدار و از مسئولان اجرایی استان خواست تا در اسرع وقت نسبت به ارائه گزارش نیازهای لازم جهت حمایت و رفع کمبود احتمالی اقدام کنند.

وی بر اساس پیش‌بینی‌های جدید بارش‌ها در چند روز آینده، آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی و اطلاع‌رسانی به موقع به برخی روستاهای در معرض خطر و جلوگیری از هرگونه خسارت جانی را خواستار شد. او تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین ارزیابی سریع خسارات وارده به ساختمان های شهری و اموال شخصی شهروندان را پس از بازگشت به حالت عادی ضروری دانست تا دولت اعتبارات لازم را برای جبران خسارات وارده به زیرساخت ها و اموال مردم تصویب کند.

گفتنی است در این تماس یعقوب علی نظری استاندار خراسان گزارشی از وضعیت 48 ساعته اخیر و وضعیت سیل در مشهد و چند شهر دیگر ارائه و از آمادگی همه جانبه استان برای مقابله با حوادث مشابه خبر داد.

آیرین


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.