افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

75 درصد مشکلات سلامت مربوط به وزارت بهداشت نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 265148
75 درصد مشکلات سلامت مربوط به وزارت بهداشت نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

گزارش کردن خبرگزاری بیشتربهرام عین اللهی در نشست روابط عمومی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت آموزش سلامت در جامعه و ارتقای سطح سواد سلامت مردم، خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی در دانشگاه ها و سازمان ها بسیار مهم و یکی از ارزشیابی هاست. شاخص های روسای دانشگاه ها عملکرد روابط عمومی است. وی مخاطب […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشتربهرام عین اللهی در نشست روابط عمومی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت آموزش سلامت در جامعه و ارتقای سطح سواد سلامت مردم، خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی در دانشگاه ها و سازمان ها بسیار مهم و یکی از ارزشیابی هاست. شاخص های روسای دانشگاه ها عملکرد روابط عمومی است.

وی مخاطب شناسی را از دیگر ویژگی های مهم روابط عمومی برشمرد و با اشاره به اینکه وزارت بهداشت متناسب با عملکرد و عملکرد خود به جامعه معرفی نشده است، خطاب به مسئولان روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی با مسئولیت بیشتر ، شجاعت، بصیرت و دانش کافی، در این مسیر حرکت می کنیم.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی یک شغل علمی و تخصصی است و متولیان روابط عمومی باید در این زمینه تقویت شوند، افزود: باید کلاس های آموزشی تخصصی در حوزه روابط عمومی به صورت مستمر برگزار شود تا بتوانیم در این زمینه اقدام کنیم. کارشناسان روابط عمومی در زمینه کاری خود تسلط کافی دارند.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه سلامت در دولت سیزدهم درخشان و ارزشمند بوده است، ادامه داد: ایجاد 16 هزار تخت بیمارستانی در مدت دو سال و نیم کار کمی نبود و باید مردم را در جریان این تحولات قرار داد. تا پایان دولت 15000 تخت دیگر فعال می شود بنابراین انعکاس اقدامات مثبت باعث ایجاد امید در جامعه می شود.

وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم مدیریت اطلاعات گفت: اطلاعات باید به روز شده به روابط عمومی برسد زیرا گاهی اخبار و شایعات جعلی قبل از روابط عمومی در فضای مجازی منتشر می شود و باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی بازوی اجرایی این سازمان است، خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت، ایجاد امید و انسجام بخشی از قابلیت های روابط عمومی موفق است. اقدامات مثبت هیچ سازمانی با یک بار گفتن به خوبی ارائه نمی شود و لازم است اقدامات مثبت و پیشگامانه بارها و بارها تکرار شود تا مردم آن را بشنوند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: افراد شاغل در روابط عمومی باید الگوی سازمان باشند و لازم است بانک اطلاعاتی در روابط عمومی سازمان تهیه شود. علاوه بر این، نظرسنجی یکی از پایه های بسیار مهم روابط عمومی است.

وی تقویت روابط عمومی دانشگاه ها و سازمان های وابسته به وزارت بهداشت با سازمان ها و نهادهای خارج از حوزه سلامت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: 25 درصد مسائل حوزه سلامت مربوط به وزارت بهداشت و 75 درصد آن مربوط به حوزه ها است. خارج از وزارتخانه، بنابراین لازم است ارتباطات بین بخشی و فرادستگاهی نیز تقویت شود.

عین اللهی با تاکید بر اهمیت شفاف سازی و روشنگری در حوزه روابط عمومی گفت: ایجاد حس تعهد سازمانی در بین کارکنان، دسترسی به اطلاعات و تقویت ارتباط با رسانه ها و مطبوعات از دیگر ویژگی های روابط عمومی موفق است.

وزیر بهداشت در پایان افزود: امسال دو کمپین ملی سلامت کودکان و سرطان را اجرا می کنیم و لازم است واحدهای روابط عمومی دانشگاه ها و سازمان های تابعه همکاری و هماهنگی خود را با مردم در ستاد تقویت کنند. روابط، به طوری که مانند کمپین اندازه گیری فشار خون و دیابت، کارنامه درخشانی در زمینه سلامت از خود به جای بگذارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.