افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

پرسخ پولیس نیوز

  • کد خبر : 264972
پرسخ پولیس نیوز

تیم ملی ایرانی داش تند را منوط به حضور در ایران و بررسی همه جوانب ک رادم. علی علیپور ایرانی تیم ژیل‌ویسنته در یک هفته پایانی لیگ پرتغال موفق شد با پاس گل زمینه‌ساز پیروزی تیمش مقابل تیم فارنسی فارنسی تیم رده نهم جدول شود. دیداری که پایان با دو گل برتری با نتیجه ۲ […]

تیم ملی ایرانی داش تند را منوط به حضور در ایران و بررسی همه جوانب ک رادم.

علی علیپور ایرانی تیم ژیل‌ویسنته در یک هفته پایانی لیگ پرتغال موفق شد با پاس گل زمینه‌ساز پیروزی تیمش مقابل تیم فارنسی فارنسی تیم رده نهم جدول شود. دیداری که پایان با دو گل برتری با نتیجه ۲ صفر به سود یاران و تیم ژیل‌ویسنته تمام شد و یک پله‌ای، این تیم در رده یازدهم یازدهم قرار گرفت، به اولین گل علی و حرف‌های زیادی که پیرامون این موضوع گفته می‌شود، انجام شد. که در ادامه می‌خوانید.

در دوبازی قبلی به عنوان بازیکن تعویضی بازی اما به نظر خوش‌یمن بود؟
به هرحال من بازیکن هستم و بازیکن نظرم اما خوشحالم در مقابل همبا زیم مهیا کنم و نقش پررنگی در پیروزی تیمم داشته باشم. خدا را شکر تیم‌مان در این بازی خیلی خوب ظاهر شد و بعد از اینکه گل او را یکسره خوشحال کرد.

یک پله هم در جدول بالا رفتید.
بله با بردی شدیم و یک پله هم دا شتیم و در رده یازدهم قرار گرفتیم.

هفته آخر در مقابل چه تیمی خواهد بود؟
با تیم استرلا بازی داریم و ان‌شاءالله در این بازی هم سعی کرده‌ایم با فصل را تمام کنیم و نهایت تلاش‌مان را به این تفاق بیفتد.

بعد از آخر بازی به ایران میآیی؟
بله می‌آیم تا هم آرامش داشته باشم و هم شرایط را در فراغ برای فصل بعد مشخص کنم.

صحبت از بازگشت به پرسپولیس مطرح است.
هیچ وقت اهل بازارگرمی نبوده و نیستم و همه می‌دانند که همیشه سعی می‌کنم با فوتبال حرفم بزنم و همه چیز را ثابت کنم. الان هم نامی از تیمی ببرم اما همین‌قدر بگویم دو تیم بزرگ ایران با من صحبت‌هایی که من پاسخ نهایی خودم را به منوط به حضور در ایران و بررسی همه جوانب جوانب تا بهترین تصمیم را را.

در رابطه با جنگ قهرمانی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد چه صحبتی دارد؟
به هر جذابیت به اوج خود رسیده و تکلیف قهرمان مشخص نیست اما همه می‌دانند که چقدر پرسپولیسی‌ام و به این تیم و هوادارانش علاقه‌مندم. من طعم شیرین قهرمانی با این تیم را هم دوست دا تکرار شود.

همین‌قدر بگویم که دو تیم بزرگ ایران با من صحبت‌هایی هستند که من را به من می‌گویم که در ایران حضور داشته باشم و همه جوانب را بررسی کنم.

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال نیو ز شوید(کلیک کنید)