افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

مسخره کردن بنیامین نتانیاهو توسط دونالد ترامپ

  • کد خبر : 26476
مسخره کردن بنیامین نتانیاهو توسط دونالد ترامپ

ایرنا: ترامپ در سخنرانی اخیر خود نخست وزیر اسرائیل را به دلیل دعوت نشدن به آمریکا مورد تمسخر قرار داد. بر اساس ویدئویی که رسانه های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش و وب سایت والا چهارشنبه شب منتشر کردند، ترامپ چند روز پیش در یک سازمان یهودی سخنرانی کرد و در آن نتانیاهو نخست وزیر […]








ایرنا:

ترامپ در سخنرانی اخیر خود نخست وزیر اسرائیل را به دلیل دعوت نشدن به آمریکا مورد تمسخر قرار داد.

بر اساس ویدئویی که رسانه های صهیونیستی از جمله رادیو ارتش و وب سایت والا چهارشنبه شب منتشر کردند، ترامپ چند روز پیش در یک سازمان یهودی سخنرانی کرد و در آن نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را به دلیل دعوت نشدن به آمریکا مورد تمسخر قرار داد. .

محاصره وزارت خارجه آمریکا در تحقیقات کنگره درباره «مالی»

خبرگزاری فلسطینی ساما گزارش داد که دونالد ترامپ گفت نتانیاهو اولین کسی بود که پس از انتخابات با جو بایدن تماس گرفت و به او تبریک گفت، اما هنوز او را به کاخ سفید دعوت نکرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که آمریکایی ها از برخی اقدامات کابینه نتانیاهو مانند لایحه تغییرات قضایی ناراضی هستند و اختلافاتی بین دو طرف به وجود آمده است.

در 24 مارس سال گذشته، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از دعوت نشدن وی برای سفر به آمریکا ناراضی بود، به وزرای کابینه دستور داد تا زمانی که کاخ سفید برای این سفر دعوت نکرده است، با آمریکایی ها دیدار نکنند و با آنها دیدار کنند. رئیس این کشور.

همچنین شبکه هفت رژیم صهیونیستی پیشتر فاش کرده بود که دولت بایدن سفر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا را شرط گذاشته است.

این رسانه صهیونیستی فاش کرد که جیک سالیوان، رئیس شورای امنیت ملی آمریکا گفته است که بایدن می خواهد از نتانیاهو دعوت کند تا اواخر سال جاری میلادی به واشنگتن سفر کند.

وی افزود: اما بایدن شرط گذاشت که نتانیاهو با احزاب مخالف (رژیم) اسرائیل برای حل موضوع لایحه تغییرات قضایی به توافق برسد.