افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

روایتی از رئیس کل دادگستری درباره نحوه برخورد با تغییر کاربری در مازندران

  • کد خبر : 264559
روایتی از رئیس کل دادگستری درباره نحوه برخورد با تغییر کاربری در مازندران

آفتاب نیوز: حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به چند موضوع از جمله تغییر کاربری اشاره کرد. وی گفت: در مورد تغییر کاربری نیز اخیراً اجماع حاصل شده است، بنابراین رؤسای محاکم استان توجیه کنند که قضات آنها در این مورد اجماع داشته باشند. رئیس قوه قضائیه در […]

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژی در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به چند موضوع از جمله تغییر کاربری اشاره کرد.

وی گفت: در مورد تغییر کاربری نیز اخیراً اجماع حاصل شده است، بنابراین رؤسای محاکم استان توجیه کنند که قضات آنها در این مورد اجماع داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه در این خصوص گفت: حدود 6 ماه پیش در استان مازندران به مجموعه ما خبر رسید که در یک منطقه جنگلی مردی از تهران قسمت های زیادی از جنگل را تخریب کرده و در حال ساخت یک ویلای مجلل تا تقسیم بندی است. و هر کدام قطعه را بین 80 تا 90 میلیارد تومان بفروشند.

رئیس قوه قضائیه گفت: با شنیدن این خبر بلافاصله فردی را برای بررسی موضوع به منطقه اعزام کردیم که معلوم شد خبر صحت دارد.

وی ادامه داد: سپس دستور برخورد با کسانی که با این فرد همکاری کردند و همچنین کسانی که می توانستند جلوی کار را بگیرند اما از این اتفاق چشم پوشی کردند، شد.

محسنی آژه ای افزود: در ادامه باید کسانی که در نهادهای مختلف با این فرد همکاری داشتند تحت تعقیب قرار می گرفتند. به این ترتیب 14 نفر تحت تعقیب بودند که پرونده آنها در دست بررسی است و تعدادی از آنها قطعا محکوم خواهند شد.

حجت الاسلام محسنی آژه ای گفت: همچنین با هزینه شخصی فرد خاطی را مجبور کردیم که منطقه را به حالت اولیه بازگرداند که در مدت 4 ماه انجام شد. علاوه بر این، فرد باید بیش از 2000 درخت میوه در آنجا بکارد. که آن را نابود کرد وقتی جلوی چنین اقداماتی گرفته شود، در واقع از ده ها تخلف دیگر جلوگیری خواهد شد.

محسنی آژه ای با بیان اینکه تغییر کاربری در برخی استان ها به صفر رسیده و در مناطق دیگر نیز کاهش یافته است، گفت: با وجود افراد زیادی و حتی برخی نهادها مانند نیروهای مسلح و دستگاه قضایی که در دریای خزر، خلیج فارس و … هستند. بستر کاربری رودخانه چالوس تغییر کرده بود و با هماهنگی دولت و قوه قضائیه در حال رسیدگی بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=264559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.