افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

مرکز کنترل ترافیک کرمانشاه افتتاح شد/ پهپادها به کمک پلیس می آیند

  • کد خبر : 264179
مرکز کنترل ترافیک کرمانشاه افتتاح شد/ پهپادها به کمک پلیس می آیند

به گزارش رکنا از کرمانشاه، گروهبان مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید و افتتاح این مرکز گفت: پلیس در زمینه استفاده از فناوری های نوین و هوشمند و به روز قدم های مهم و نوآورانه ای برداشته است. تجهیزات یکی از موارد است. به گونه ای مطرح شده است که هم اکنون […]

به گزارش رکنا از کرمانشاه، گروهبان مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید و افتتاح این مرکز گفت: پلیس در زمینه استفاده از فناوری های نوین و هوشمند و به روز قدم های مهم و نوآورانه ای برداشته است. تجهیزات یکی از موارد است. به گونه ای مطرح شده است که هم اکنون توانسته ایم در پنج کلانتری شهر کرمانشاه سامانه نظارتی ایجاد کنیم و همکاران ما در حال رصد حوزه امنیتی آنها هستند و امروز نیز با همکاری همکاری می کنند. نظارت بر ترافیک در مرکز کرمانشاه توسط شهرداری، شورای شهر و سازمان برنامه و بودجه استانداری مرکزی راه اندازی شد.

وی افزود: تمامی خیابان ها و معابری که تردد در آنها سخت بوده و ترافیک زیادی دارند با استفاده از هوش مصنوعی و سیستم های مانیتورینگ رصد می شوند و این امر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم تمامی ایستگاه های ترافیکی در محدوده شهر کرمانشاه به سیستم مانیتورینگ مجهز شود.

حاجیان از راه اندازی اولین پایگاه پلیس راه در میدان آزادی خبر داد و گفت: با راه اندازی اولین ایستگاه ترافیکی، عملیات نظارت هوشمند در 17 کلانتری در سطح شهر انجام می شود، البته در ترافیک کرمانشاه از پهپاد استفاده خواهیم کرد. نظارت بر. در آینده ی نزدیک.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با توجه به رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی برخی از رانندگان حادثه ساز، به ساکنان کرمانشاه اعلام می کنیم خودروهایی که با سرعت بیش از 140 کیلومتر حرکت می کنند، عامل تصادف هستند. سرعت و در صورتی که خودرو متخلف محسوب شود به مدت 15 روز توقیف می شود و خودروهایی که با سرعت بیش از 150 کیلومتر حرکت می کنند اعم از اینکه در سطح جاده تردد کنند یا در خیابان های شهر به مدت ماهانه توقیف می شوند. به عنوان افرادی که امنیت جاده ای مردم را به خطر می اندازند به مراجع قضایی معرفی شوند.

در بازدید ماموران نیروی انتظامی، معاونت حمل و نقل شهرداری و شهرداری کرمانشاه، نقاط حادثه خیز و مصوبات لازم در معابر و بزرگراه های شهر کرمانشاه به مسئولان حاضر اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بازدید از ورودی شهر ده پهن در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که به مردم قول داده ایم از این پس جلسات کمپ کاهش تصادف در خیابان ها و جاده های اصلی متاسفانه برگزار می شود. سال گذشته 11 عابر پیاده در ورودی دپاهان و در سه کیلومتری جاده منتهی به فرودگاه داشتیم که رقم بسیار بالایی است و قصد داریم با کمک مسئولان و نهادها بخشی از زیرساخت ها را تغییر دهیم. با اصلاحات هندسی.

وی افزود: در بازدید میدانی امروز پنج ایراد فنی شناسایی و مصوبات لازم برای تغییرات و اصلاحات اعلام شد، بنابراین ظرف سه ماه آینده نتایج اعلام می شود، البته تاکنون توانسته ایم 6 نقطه حادثه خیز را شناسایی کنیم. و تغییرات لازم صورت گرفته است.»

نازی حاجی علی اکبری / کرمانشاه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=264179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.