افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

از ضعیفات میلیون دلاری پتروشیمی غدیر تا نقش حلقه امنیتی رایتل رایتل

  • کد خبر : 264103
از ضعیفات میلیون دلاری پتروشیمی غدیر تا نقش حلقه امنیتی رایتل رایتل

به گزارش بازار، علی خضریان رئیس هیئت تحقیق و تفحص به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرماعی (شستا) گفت: هیئت تحقیق و تفحص از شستا گزارش خود را شبانه روزی حدود 30 هزار نفر ساعت نهایی و بان ضمام اسناد آن به کمیسیون گزارش می دهد. مجلس اقتصادی تقدیم کرد و این […]

به گزارش بازار، علی خضریان رئیس هیئت تحقیق و تفحص به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرماعی (شستا) گفت: هیئت تحقیق و تفحص از شستا گزارش خود را شبانه روزی حدود 30 هزار نفر ساعت نهایی و بان ضمام اسناد آن به کمیسیون گزارش می دهد. مجلس اقتصادی تقدیم کرد و این کمیسیون از تشکیل جلسه مشترک با اعضای هیئت، گزارشی را بررسی و تصویب کرد و هم‌اکنون در نوبت قرائت در صحن علی‌القرن قرار دارد.

شرکت ذوب، شرکت رایتل، شرکت کشتیرانی، شرکت رسادارو، غدیر، پتروشیمی فن‌آوران، شرکت پاسارگاد، شرکت نفت ایرانول، گروه صنعتی بارز بارز، شرکت ذغالسنگ طبس، شرکت و شرکت گازلوله از جمله‌های شرکت‌هایی هستند که از جمله مواردی هستند که در آنها خطرناک هستند. صحن علنی قرائت خواهد شد.

واردات انحصار یک شخص بوده است!

به غیراز افزایش واردات تحمیل می شود، خرید زغالسنگ و کک متفاوت از نق طه بهینه به طور متوسط ​​​​مورد نیاز واقعی، به طور میلیون دلاری برای ذوب آهن به دنبال داشته است!

یک شرکت خارجی به نام «رمکو» در خرید سایر تجهیزات وارداتی در ذوب و حتی شرکت های مجموعه زغالسنگی در هلدینگ صدر تامین، نقش تاثیرگذاری دارد و در گزارشات،، ابزار ذوب از رمکو به غلط و تعمد به عنوان عنوان شرکت در این شرکت. شرکت ذوب یاد می‌شود!

شرکت رایتل یکی دیگر از شرکت های زیرمجموعه شستا بود و اوپراتور در گذشته به دولت ها به منظور تامین هزینه های و شخصی تبدیل شده بود.

در اپراتور رایتل، عملاً این شرکت را از حی ز انتفاع ساقط کرده و به وضعیت اسفناک امروز رسیده است!

ب1 ح ناپ (توسعه آریان) با موضوعی عجیب از مقوله « پولشویی» در شرنیان روبرو هستیم.

بر اساس بررسی‌های انجام‌شده توسط دادگستری، چنین گزارش شده، بدهی ناشی از دریافت‌های وقت «و مبلغ ۶۷٬۹۰۳٬۷۵۸٬۹۸۳ ریال است.

مجموع طلب شرکت‌های داروسازی فارابی، زهراوی، کاسپین، لابرات ۲ از ۴۰۰ میلیارد تومان است. باوجود تحمیل زیان از سوی رسادارو به شرکت‌های زیرمجموعه تیپیکو، این شرکت‌ها حتی نسبت به واخواهی بررسی‌های سررسید شده اقدام نکردند.

۲ ست و مجموع اشتباهات مربوط به ارزان‌فروشی محصول «پی. وی. سی»، گران‌خریدن ماده اولیه «ای. دی. سی»، عدم رفع‌النفع و عدم رفع ارزی بر ۵۹ میلیون دلار است.

عدم فروش غیرقابل جبرانی از دیگر اشتباهات گرفته شده است و بر اساس نامه محاسبات کل کشور شرکت نفت پاسارگاد به ایفای ارزی ارزی برای خود بالغ بر 43 میلیون میلیون دلار عمل می کند که عمده موضوع بدلیل فروش ارزی و دریافت ریالی ریالی قیر بوده است.

با توجه به رشد آسانسوری افراد متخلف، مدیر حراست شرکت نفت د ربازه سال‌های داشته و در فروش قیر، از متخلفان حمایت کرده است، یکی پیش به عنوان شرکت پتروشیمی زیرمجموعه صندوق‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

ز رد ریال بدهکار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=264103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.