افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

کاهش 5 تا 40 درصدی قیمت خودروهای چینی در بازار

  • کد خبر : 264072
کاهش 5 تا 40 درصدی قیمت خودروهای چینی در بازار

به گزارش بازار، اسد کرمی در تشریح شرایط سخت حاکم بر صنف خود گفت: در حال حاضر نه خبری از واردات است و نه از خودرویی که می گویم. خودروهای محدود و گران قیمتی مانند کرولا 1200 به بازار عرضه شد که هیچ ویژگی نداشت و قیمت آن بالای چهار میلیارد بود و هیچکس نمی […]

به گزارش بازار، اسد کرمی در تشریح شرایط سخت حاکم بر صنف خود گفت: در حال حاضر نه خبری از واردات است و نه از خودرویی که می گویم. خودروهای محدود و گران قیمتی مانند کرولا 1200 به بازار عرضه شد که هیچ ویژگی نداشت و قیمت آن بالای چهار میلیارد بود و هیچکس نمی خواست متقاضی داشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با تاکید بر اینکه امسال تقاضا برای خودرو بسیار راکد بوده است، توضیح می‌دهد: اگر به یک دلال خودرو مراجعه کنید، فکر نمی‌کنم دلالی پیدا کنید که از شب عید دو معامله بسته باشد. . .

وی گفت: واقعاً بازار خودرو از شب عید در رکود مطلق بوده و خبری از رونق و حتی عادی بودن بازار نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو همچنین به ماجرای چندی پیش در خصوص خودروی «55MVM» اشاره کرد. خودرویی که آن هم متوقف شده و اکنون خبری از خرید و فروش خودروهای مونتاژی نیست.

کرمی در خصوص سال کاری غرفه داران و اتحادیه ها گفت: نه خودرو وارد می شود، نه محصولی به مردم تحویل داده می شود. از سوی دیگر، هم خودروهای چینی و هم تولیدات ملی در دام نوعی مافیا قرار گرفته اند که برای مردم مشکل ایجاد کرده و آنها را سر کار آورده است. از آنها پول می گیرند، قفلشان می کنند، ماشین را تحویل نمی دهند، زمان زیادی می کشند و ماشین را جابجا می کنند و واقعاً این همه کاری است که باید انجام دهند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره وضعیت بد اتحادیه‌ها توضیح می‌دهد: در این دو ماه حتی حقوق کارگران خود را هم نداده‌اند و باید به فکر آنها باشیم. از طرفی املاک با ارزش افزوده و خودروهای لوکس مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است که همه از این اتحادیه فرار می کنند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=264072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.